kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

13.11.08

Susling synes, at det godt nok er lidt sørgeligt

Der var en gang, hvor jeg bloggede meget, hver dag og langt. Det gør jeg så ikke længere og gud, hvor er det sørgeligt. Ved ikke lige p.t. hvordan jeg gør indtryk til udtryk. Det hele summer ind, men jeg kan ikke håndtere, at sende det ud igen i et appetitligt og interessant format. Godt nok trist og når jeg så heller ikke er den, der dagligt hænger ud på facebook og linkedin, så er jeg vel nærmest holdt op med at existere - på en måde.

Men nu er det jo sådan, at jeg følger med i mange af jeres andres liv stadig. Jeg griner, græder og er med i, hvad der sker - fra strik til kærester, der går, i jeres graviditeter og fødsler, fyringer og nye pardannelser, pensionstildelinger og bare alm. liv.

Og så var det, at jeg tænkte, at der måske sad en eller to, som stadig kunne huske mig, og stadig godt ville vide, hvor jeg var i mit liv. Måske ...? Bare en smule, så here goes:

  • Jeg har skiftet job - og for sillan, hvor var/er det så meget bedre
  • Jeg er dobbelt svigermor - stadig og det er en helt forrygende og dejlig ting
  • My Guy og jeg ser stadig forelsket på hinanden - og jeg synes som altid, at det bedste på denne jord er, at ligge i ske under samme dyne om natten
  • Mine katte er ikke helt, det de var. Den ene har fået en nyresygdom og er på diætmad og ligner konstant en sulten piberenser. Den anden æder alt, hvad den kan komme i nærheden af inkl. den andens diætmad og den er derfor blevet godt buttet. Nærmest lidt fed. Skal med andre ord lige have løst den gordiske knude: hvordan man holder den ene snude fra den enes mad og den anden fra den andens.
  • Jeg har fået mit livs første krone i munden - kald mig bare royal - vinke, vinke med omvendt dronningehånd (og er 5000,-noget fattigere på afbedrag)
  • Jeg har fået testet alle vitale funktioner og alt er i orden, bortset fra d-vitamin-mangel (se knyttet næve rettet mod dansk sol og sommer) som jeg vist forøvrigt deler med mange her i Danmark - altså d-vitaminmangel
  • Jeg kæmper stadig en indædt kamp mod vasketøj og nullermænd (og nej, har på trods af tidskrævende karrierejob og aldeles fornem hyre, stadig ikke underbetalt 3. lands husrengøringskone og påtænker det heller ikke)
  • Kæmper også mod rygning, men har bestemt, at jeg aldrig vil være ryger igen - sådan nogenlunde
  • Har til gengæld endnu engang brugt for mange penge på tøj - senest denne og denne...Ku'også godt lige tænke mig denne hersens. Men man må jo stoppe et sted og jeg får allerede nu problemer med at forklare logikken over for My Guy i, at jeg absolut skulle have noget af det andet
  • Og ja for syv søren...jeg er en af dem, der kan stille sig op i nyt-køkken-på-vej-bevægelsen!!! Som (l)ejer af en lejerbolig er det stort. Vi tager et fælles lån i afdelingen og så afdrager man det over huslejen. Det ser jeg frem til. For dels får jeg et nyt og meget tiltrængt køkken, som jeg selv må bestemme, hvordan skal se ud og hæftes sammen og dels bidrager jeg til, at den nedadgående økonomiske spiral ikke går helt i selvspin - endnu...hvor cool er det lige - både politisk korrekt og lækker
  • Nå ja og så: Viva Obama...må din karisma være virkelig
  • Og kan vi for fanden ikke snart slippe af med L. Løkke og L. Espersen...Orker ikke mere...vel

Hej til jer alle!



3 Comments:

At 15/11/08 14:19, Anonymous Anonym said...

Dér var du jo :-) Dejligt at se din pen igen...

Stil dig bare op i køen af skrivefrustrerede; selv går jeg og venter på et boom og et "blogland II", hvor vi alle kaster os frådende over tangenterne igen og kaster om os med livsvisdom i hverdagsformat. Det bliver skønt...

:-)

 
At 27/11/08 16:54, Blogger Ella said...

Jeg er her endnu, når du glæder med et godt indlæg, for pokker da, du skriver godt :-)

Jeg er faldet for hverdafsformatet, men jeg nåede det sikkert ikke, hvis jeg stadig havde fuldtidsjob og mere en en teenager hjemme ;-)

Skriv når du føler for det, og orker :-)

 
At 7/12/08 19:53, Anonymous Anonym said...

Det var dejligt endelig at høre lidt fra dig ... man gik jo og blev helt bekymret!

 

Send en kommentar

<< Home