kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

27.11.08

Susling siger Gott verdamt!

Børnebaciller, vuggestuepest, småbørnsforældrestafilikokker...Høh..Som om jeg ikke har været der...som i dengang...gider ved Gott ikke mere....Men den slags er man åbenbart tvangsindlagt til, når ens nye kolleger er småbørnsforældre...og man selv er en aldrende sild.

Synes godt, at de kunne vise lidt hensyn...det gjorde jeg da...mødte da ikke op med sygdomme rasende bare for at bevise, at jeg var her og jeg kunne noget. Nå, men bortset fra, at jeg tror ca. 1/2 af DK er ramt med noget, så er landet jo også ramt af tilløb til galloperende krise og arbejdsløshed. Der har jeg også været. Da jeg var helt frisk fra fad med et eksamensbevis i hånden, så var der 480.000 registrerede arbejdsløse...I kid you not!Tough luck, doh..men jeg, Sus, klarede den...ikke at det gav en firhjulstrækker og et parcelhusparadis...men den slags har jeg jo alligevel aldrig været til. Synes da firhjulstrækkere er pinlige og det har jeg altid gjort...med mindre man har en fordi, man bor i det skotske højland eller langt ude på den jyske hede...og parcelhuse! Tænk at brænde inde med en gang 60'er slum i Albertslund...næh, nej...den borgerligshedsbølge hoppede jeg aldrig på....

Og hvor vil jeg så hen med min akutte surhed? Jov...for fanden gider ikke andres stafilikokker...de gør ondt i halsen gør de...og det er jo ikke sådan, at jeg har et overflødighedshorn tilbage af år. Jeg æder jo lissom af livets kalenderlys...(Jeg bliver 45 næste gang..pyhhh..mange år.. snak ikke om det ....og jeg kan nok ikke forvente at blive 90...regner jeg bestemt ikke med).Så sørg lige for ikke at smitte andre...Vil gerne være tilstede i de år jeg har på jorden endnu!

Etiketter: