kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

18.2.09

Susling goes recession chick II

Nu kradser krisen...seriøst...ingen vej uden om, at se det i øjnene. Nogle klarer så krisen ved at indføre grøddage! Som i G-R-Ø-D. Hej helle for at lave aftensmaden! I dag skal vi haaaaave: Mannagrød...Og det kan man jo sådan set godt kalde recession chick eller måske lige frem retro chick...Men jeg kan dælme godt huske grøddage...og det var ulækkert.

Andre igen tyr til strik og klidbollebagning. Og det er jo også godt, hvis man er til den slags. Personligt har jeg plaget familie med strik, dengang det var smart sidst og de har meget frabedt sig, at jeg gentager det. De få boller jeg har slået op, har set ud som små forkrampede knuder, som ingen gad spise...ikke engang mig selv. Med andre ord...Jeg må finde nye veje i denne tid for at holde mig chick og stadig være med på bølgen.

Suslings guide til recession chick (II):


  • Ferier! Det SKAL man jo have og man skal da rejse, skal man. Nope, siger jeg. Det er slet ikke nødvendigt, for det mest trendy p.t. er Staycation. Det er C02-besparende, koster ingen penge og mindsker også stress
  • Tandlæger! Den her jo lidt tricky, for man vil jo gerne bevare gebisset længst muligt og det kræver langtidsplanlægning. På den anden side, så varer den hersens krise vel ikke for evigt. Så et godt råd er: Glem aftaler, ignorer reminderopkald og husk så i øvrigt tandstikker og regelmæssig tandbørstning. På den måde har du hurtigt sparet et par af de store
  • Tøj! Jamen det er jo næsten et kapitel for sig, men alligevel er her et godt råd: Tab dig! Pludselig bliver dit skab en ren skattekiste og pyt med, at noget af det er utrendy...det bestemmer du selv, om det er. Du har nemlig personality og er på forkant med den nyeste trend...80'erne, som jeg spår en kæmpe revival (endnu mere end det er nu) fordi der også dengang var krise....Skulderpuder anyone?
  • Sko og støvler! Kan kun sige en ting. Puds dem! Det er som at få helt nye. Og mht. spids, firkantet, rund eller fodformet...Det hele gælder...du har nemlig personality!

Tune ind igen en anden dag og bliv klogere på, hvordan du kommer chick gennem krisen!

Etiketter:

2 Comments:

At 18/2/09 17:08, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

Hvad med at bytte tøj med veninderne?
Susling hvordan passer en lille størrelse 54-56 dig??? Tihi

 
At 19/2/09 08:51, Anonymous Anonym said...

Hm Flinko...godt input...her er ingen smalle steder. Alt gælder i disse krisetider. Man kan jo f.eks. komme langt med bælter!

 

Send en kommentar

<< Home