kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

27.3.09

Susling siger: Apropos oksekød

"Irmas Marskland Okse er opfostret i de frodige strandenge i Nordfriesland. I marsken tilfører havet ekstra næringsstoffer til græsset, og der er rigeligt med plads og frisk luft. Resultatet er mørt kød med en fast struktur og perfekt fedtmarmorering."
(Taget fra Irmas tilbudsmail)

I guder! Det eneste jeg mangler at få at vide er, at oksen hedder Kurt og er slagtet af jomfruhænder i måneskin!

Foretrækker altså anonyme køer, er for meget storbymenneske. Vil ikke vide eller måske sku' jeg bare blive vegetar istedet?

Etiketter:

4 Comments:

At 27/3/09 13:11, Anonymous Anonym said...

det ved jeg ikke, jeg har lige selv parteret en halv ko der hed Emmalou, og da den røg på menukortet inde i restauranten, åd kunderne dén storytelling råt. . .

tror Irma har fat i den lange ende.

;D

 
At 27/3/09 13:40, Anonymous Anonym said...

Jamen, du har da ret pedrsen. Storytelling tilføjer ekstra værdi. Jeg har selv lavet sådan noget for ussel mammon, men det giver mig samtidig også ticks, når jeg læser det. Vil ikke vide -lalalalalalalala! Ser store bløde muler og brune øjne for mit indre åsyn.

 
At 29/3/09 15:58, Blogger anjoe said...

Du ender med at måtte gå sulten i seng, for grøntsager får nok snart personnavne også! En del frugtsorter har jo haft det i mange år :-D

 
At 29/3/09 16:31, Anonymous Susling said...

Tror godt jeg kan klare Ingrid Marie eller Clara Fries. Mig bekendt, har de hverken store brune øjne eller bløde muler :-)

 

Send en kommentar

<< Home