kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

18.4.09

Susling powershopper

Er der noget, der kan gøre en kvinde lykkelig, så er det shopping. Seriøst! Der er noget over det her med små poser og ting, som man kan bære hjem i triumf.

Lægger ud med en tur hos modefrisøsen (fattig, fed og fyrre-færdig, men håret skal altså sidde!)
Får hår med klækkelig rabat. Kommer jo også rimlig ofte og de vil jo gerne holde på én, de her krisetruede friser.

Fortsætter til cykelsmed: to slanger og et katteøje. Ingen rabat, men det går alt sammen til opfiksning af ex-skumfiduscykel, som Lugtelakridsen gerne vil overtage. Og lige nu er han ved at male den helt i guld...bling, bling og penge sparet.

Videre til Fætter Be' om, hvor der skal købes fødselsdagsgave til noget nevøyngel - Introrabat på stort ønske...penge sparet...

Over i Magasin og tisse gratis og særrabat på deo med unisexduft...penge sparet og vi dufter alle godt.

Videre til Faraos Cigarer...mere gave til mere nevøyngel...også noget med rabat...og der røg lige to brætspil med i posen til sommerferien og alm. familiehygge...med særrabat.

Hvordan er det nu? Nå jo, smil pænt til ekspedienten og de smiler pænt tilbage...for ved I hvad...de bliver så glade...lissom hende der forleden dag gjorde et stort nummer ud af at finde den rigtige pris på nogle cykellåse...viste sig sgu da, at der var rabat...så der sparede hun mig lige for 100 kr. Da jeg takkede hende næste dag (der var for travlt dagen før) så rødmede hun glad...I det hele taget, så lad være med at se ned på folk...læste hos Modefrisøsen, at Steen Jørgensen...mit helt store idol og en mand jeg aldrig har turde hilse på, selv dengang vi alle var en del af punkmiljøet...og han hilste på mig...(hvad gjorde jeg..vendte mig om, for at se hvem det var han hilste på! Og som jeg kom til at overfalde til en punkrevivalfestival...(skammer mig stadig...men jeg var så gal)). Nåmen han sorterer post hos postDk, når han ikke leder et kor på tv, spiller med i en musicalopsætning eller er model på catwalken og i modebladene...og hvad så...? Prestigetab? Ikke i min bog....Der hælder jeg mere til at synes, at kvinder med silikonebabser og en rufferianklage og deres it-mænd skulle skamme sig.

Og pointen en gang til, smil pænt til folk og behandl dem som mennesker...det giver en klækkelig rabat!

Etiketter:

1 Comments:

At 19/4/09 18:53, Blogger anjoe said...

Klapper mine for tykke hænder sammen utallige gange, men konstaterer blot, at lidt også har ret... De kunder, der højttalende, provokerende kræver prisnedslag, ja de scorer sgu' kassen meget bedre end dig med et smil og venlighed *LOL* Og jeg, som ovenud ejer de bedste gener, hmm, ja min venlighed betyder, at personalet elsker mig, og for hvert af mine smil øger de prisen med 5%!!!!

Derfor lader jeg Rimkogeren, som er en mellemløsning, om de fleste indkøb - til gengæld er jeg ideel til kvalificeret brok, og der hægter jeg mig fast tægemæssigt ;-)

 

Send en kommentar

<< Home