kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

1.4.09

Sus med brus og en indædt trang til at råbe

Jeg ved ikke, om der er nogen, der har bemærket det, men der er kommet et nyt site, hvor vi rigtig skal snakke om klimakteriet. Vi skal da rigtig snakke sammen, skal vi, om tørre skeder, tissen i bukserne og ikke i aften, skat. Vi skal rigtig afdramatisere, skal vi. Og vi kan da få en lille pille, kan vi. Ja, for helvede vi skal snakke, skal vi, men det skal sgu da ikke være på damebladsmåden!

Krop og tis og ondt og sorgen over ikke længere at være så sprød, som man har været, skal for fillan da ikke pakkes ind i små blå blomster og pæne lægesekretærtyper, der bare holder sig såå gåt. Undskyld, men der er ikke noget damebladsromantik over kropsligt forfald eller ændrede funktioner. Lige så lidt som bumser nogensinde kan gøres æstetiske!

Tror altså hverken designere eller tekstforfattere aner, hvad de har haft med at gøre....



Nå, men døm selv. Præsenterer: Min anden ungdom



(Og hvad sker der lige for den url?Min anden ungdom?! Jeg skal sgu da ikke have en ny ungdom. Jeg skal bare have lov til at være klimakteriel. ØV bøv sure tæer og dameskægstubbe.)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArghhhhhhhhhhh

Etiketter:

3 Comments:

At 2/4/09 10:02, Blogger anjoe said...

Jamen da, den blog er skisme sindsoprivende oplysende, ahva...
Tre kvinder, den ene interviewende, men som desuden fortæller lidt om sig selv, og så ellers sidder med et meget lyttende blik, ja de fik lige fortalt os alt om overgangsalderen på et par minutter *LOL*

Jeg kan dårlig vente på, at de andre film kommer! Hvis den blog er skjult reklame for det produkt, du kan score ved at skrive din historie, så bør de skifte reklamebureau ;-)

 
At 2/4/09 14:18, Anonymous Susling said...

Hej Anjoe,
ja, er det ikke bare et rærligt site, der prøver at pakke det hele lidt ind. Og jeg tror, du har helt ret, det er nemlig en ny form for skjult reklame...Man kalder det godt nok corporate social responsability, den slags og det er vel i princippet ok. Hvis nu ikke Staten tager fat - f.eks. Superministeriet under Karen J., så må andre jo til. Men jeg ku' personligt godt ha' savnet lidt virkelighed og ægthed. Holder ikke rigtigt med de her pæne forstadsfruer, der næsten er ved at kløjs i ord som tisse i bukserne, tørhed i skeden og den slags. Næh du! Giv mig noget bramfrit! Giv mig noget, der tager fuglen ved vingen og lad os sammen skraldgrine over det faktum, at vi er aldrende kvinder, men sgu da stadig er i live og kan - trods appelsinhud og hvad vi har!

 
At 3/4/09 16:03, Blogger anjoe said...

amen *LOL*

 

Send en kommentar

<< Home