kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

25.7.13

Afstressning

Jeg er i Berlin lige nu. Det er tidlig morgen, så temperaturerne er stadig til at holde ud. Om blot få timer vil solen banke ned over mig med temperaturer omkring de 30 grader. Sidst jeg var her regnede det blidt. Jeg synes jeg oplevede byen på en lidt anden måde den gang. Men uanset hvad er byen altid den samme og har en utrolig helende og afstressende effekt på mig. Sproget, træerne (byen er fuld af træer), stemningen. Jeg er på rekreation.

4 Comments:

At 28/7/13 15:32, Anonymous Pernille said...

Enjoy - Berlin er skøn på alle tider af året :-)

 
At 30/7/13 14:03, Anonymous Donald said...

Min korrespondent fortæller mig at temperaturerne i Berlin er steget!

 
At 30/7/13 19:37, Blogger Mette said...

Jeg gider godt til Berlin og Poden, som har været der to gange, har lovet at være guide. Engang.

 
At 31/7/13 09:23, Blogger susling said...

Berlin er fantastisk! At temperaturerne nåede op på 37 grader ødelagde ikke oplevelsen, når først man havde vænnet sig. Og jeg fik stresset af. Helt af.

Næsten helt trist at være kommet hjem igen. Men Berlin ligger der jo stadig til en anden god gang.

 

Send en kommentar

<< Home