kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

21.9.12

Man kan også tage munden lidt for fuld

I denne uge har jeg:
  • været til fitness, hver morgen
  • været til noget mensendick-agtigt onsdag aften
  • cyklet diverse kortere eller længere distancer rundt i CPH
  • tilmeldt mig som frivillig på en hjælpelinie
  • tilmeldt mig tre gå hjem møder (professionel brug af facebooks, blogging og opstart af dameblad)
  • været til karriere-samtale
  • besøgt to forskellige veninder (en meget ked af det og en, der ikke er så ked af det længere)
  • strikket (jeps)
  • bagt
  • plukket æbler, havtorn, slåen og hyben
  • syltet
  • hjulpet mine unger med at løse små problemer
  • lavet almindelig husholdning
  • skrevet ansøgninger
  • faldet i søvn til fire afsnit af Hercule Poirot
I næste uge skal jeg:
  • starte på kursus i SEO og Sem 
  • til mensendick onsdag aften
  • til fitness mindst 2 gange i løbet af ugen
  • cykle tværs igennem CPH fire gange om ugen plus det løse
  • til samtale på frivilligjobbet (her skal der også cykles)
  • til de 3 gå-hjem-møder (her skal der også cykles)
  • bruge en weekend ude i byen på at blive forberedt til frivilligjobbet
  • skrive dedikerede ansøgninger til jobs, der passer til mit niveau (sagde min karrierecoach)
Vågnede op midt i nat med ondt i baller, mavemuskler, overarme og nogle ukendte ting oppe ved nakken og overvejede et kort øjeblik, om jeg ikke havde taget munden lidt for fuld.  

2 Comments:

At 30/9/12 23:18, Blogger Regitze said...

fik du strøget i listen?

 
At 1/10/12 09:03, Anonymous Susling said...

Selvfølgelig Regitze :-)Stress er ikke noget jeg dyrker længere.

 

Send en kommentar

<< Home