kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

10.2.11

Susling om sin søn

Jeg har fået ryddet op og gjort rent. Man kan ikke gro til i skidt, vel! Beskeden er ikke helt kommet endnu, men på den anden side er jeg heller ikke svigermor længere. DJ Brock var ikke forelsket nok. Fint, men nu er Skumfidusen og jeg (og Anders) trætte. Som Skummis sagde:"Nu må I sige til ham, at han skal stoppe! Jeg kan ikke holde ud hele tiden, at skulle sidde ved spisebordet og være sød og imødekommende over for en smuk pige, som så ikke er det rigtige alligevel."

Yes, my boys! Sådan har vi det også. Så nu har jeg sagt til min smukke, høje, blåøjede søn med det sensuelle mørke hår, lange øjenvipper og skæg (!!Han er 16 for fanden), at det er meget muligt, at han har nutzifaktor og at den ene skønhed efter den anden falder for ham, nu orker vi bare ikke mere og han skal være lidt mere varsom med, hvem han præsenterer for os.

Er jeg for hård? Meget muligt. Men vi har jo lizzom oz følzer.

Etiketter:

3 Comments:

At 11/2/11 09:22, Blogger Beologen said...

Nutzifaktor...hahahahahhaaah, for et skønno ord, maaaand..!

"Er du nulbon eller nutzi?"

:-D

 
At 13/2/11 12:59, Blogger Mette said...

Og man bliver jo glade for de svigerbørn og kede af det når det er slut..!

 
At 13/2/11 14:40, Anonymous Susling said...

Mette, det gør man. Jeg slår følelsen til hver gang han præsenterer en ny kæreste. Min søn er ikke en player, men han har måske gang i lidt for meget.

Min datter på 19 har været mere skånsom mod os og diskret. Hun havde en kæreste i 3 år og siden har der kun været en enkelt med hjemme. Hun har erklæret, at hun ikke gider den slags lige nu.

Min søn er begyndt at synes det samme. Heldigvis!

 

Send en kommentar

<< Home