kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

25.1.11

Susling om effektive slankekure

På et tidspunkt var der en fotomodel, der udtalte, at et ophold i Auschwitz måtte være den mest fantastiske slankekur. (Skal vi ikke bare tilføje: Den ultimative slankekur?). Jeg husker ikke præcis, hvem det var, der sagde det eller om det blev sagt i 80'erne eller 90'erne. Jeg skyder på 90'erne. Men uanset hvad, har udtalelsen har stået på min mentale "væg" lige siden, for den udtrykker jo dobbelt elendighed. Stakkels dumme modella, der var så desperat efter at tabe sig og samtidig var så blind for andres elendighed.

Men et eller andet sted har mange af os et mere eller mindre fordrejet forhold til vores krop.Det har vi altså og vi går også meget, meget op i, hvad vi putter i den og hvordan vi ser ud fra forskellige vinkler. Selv var jeg da ved at krepere, da jeg pludselig opdagede, at en eller anden havde stukket en cykelpumpe op i rumpetten på mig og havde pumpet mig op til en str. X-large. Ku' da overhovedet ikke genkende mig selv.

Siden er jeg så punkteret lidt og nu vil jeg gerne dele en hemmelighed med jer: Influenza og lungebetændelse er den nye slankekur!

Jeg tror så ikke, at jeg kan spinde guld på konceptet: "Virus dig slank". Og i længden er det nok heller ikke det sundeste for min krop. Men hell, jeg er forfængelig nok til med tilfredshed at kunne konstatere, at mine nyindkøbte jeans hænger på mig og at mine kindben træder lidt mere frem end tidligere. I et sindsforvirret øjeblik konstaterede jeg også, at det da var yderst belejliget, nu hvor jeg skal have taget portætter af mig selv. Så et eller andet sted er jeg vel lige så dum som modella.


PS.
Tager på arbejde i morgen - syg eller ej. Jeg må videre og ud. Satser på raskhed i morgen. Med mindre...DJ Brockhouse er lige kommet hjem med omgangssyge og jeg forsøgte selvfølgelig at holde ham ud i en arms længde. Orker ikke mere privat svagbørnskoloni.

Er vi lige en familie, der trænger til et to ugers ophold på Bahamas?!Er jo også lige blevet bikiniklar.

Etiketter:

2 Comments:

At 26/1/11 09:20, Anonymous Anonym said...

Hvis det skal være Bahamas, så sørg lige for at du IKKE er smittet med omgangssygen inden du står på flyet....
Du bliver muligvis endnu slankere, men at rende med 120 km/t i et fly er ikke sjovt :(

Men turen er dig vel undt, så du kan få restitueret ...

 
At 26/1/11 15:40, Anonymous Susling said...

Oh Bahamas. Det er blot en ønskedrøm. Lige som Vietnam og Japan og de Vestindiske Øer. Når børnene er flyttet hjemmefra, så er drømmen rykket et skridt tættere på. Håber, jeg stadig kan gå med bikini til den tid.

 

Send en kommentar

<< Home