kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

17.1.11

Susling om strik og snot

Fester lige nu med dyne (og te, og knækbrød og halstørklæde), men sneg mig lige ud for at investere i et par halstabletter. I kiosken så jeg i min febrile tilstand det nye Hendes Verden (ikke et blad jeg normalt dyrker). Temaet var så vidt jeg kunne se gennem briller og vandede øjne: Strik dig tynd. (jeg lader den lige stå et øjeblik).

"Hm, (nys) Strik dig tynd?Interessant. Er det noget med farten af strikkepindene? Er det, fordi man strikker stående og samtidig dyrker step? Snakker vi Zumbastrik? Eller er det videnskabeligt bevist, at garnvinding er lige så godt som spinning?"

Jeg er mystificeret. Gælder det så også for hækling? "Hækl dig hel". Eller syning? "Sy dig sund".

Etiketter:

4 Comments:

At 17/1/11 19:46, Blogger Linnea skriver: said...

"Væv dig vims" eller "Kors-sting for muslimer"...

 
At 17/1/11 23:09, Blogger Benedicte said...

Tjah, det har endnu ikke virket på mig, men måske strikker jeg bare ikke hurtigt nok...

 
At 18/1/11 20:08, Blogger Lizelotte said...

Filt dig fjantet ... måske skulle man anskaffe sig den bog, min mandlige kollega hele tiden snakker om ... den hedder "Vild med varme tasker"...

 
At 23/1/11 15:03, Anonymous Susling said...

Undskyld, at jeg først svarer nu, og så ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal svare. Hylende morsomme bud, synes jeg bare, og tak.

 

Send en kommentar

<< Home