kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

3.8.10

Susling works

All work and no play! Dælme hårdt at komme tilbage på pinden efter tre lange uger. Præsterede dog en hel to do liste, når jeg ikke lige var ved at falde ned af kontorstolen eller gabte mine kæber af led.

I dag gik det så en anelse bedre og inden man ser sig om, så hænger man i møllen igen. Men bare sådan for at feste lidt, så gik jeg ned og købte en lottokupon. Eller faktisk har jeg købt to. Jeg ved bare, at Fortuna smiler til mig (en gang om en krig og en madpakke). Det er den positive side af mig, der taler her. Den sure side vrænger, at jeg er en klaphat og er faldet til proletarpatten. Det er kun arbejde, der tæller. Hårdt arbejde og surt brød i dit ansigt sved. Og en byrde, der skal bæres med smil på læben, mens man nøgen sidder og spinder til sin nød.

Velkommen tilbage Frk. Hverdag.

PS. Jeg er faktisk meget godt tilfreds. Nu snakker de om at forlænge min ansættelse. Sgu da meget godt.

Etiketter: ,

3 Comments:

At 4/8/10 14:30, Blogger Annette's space said...

Sgu så :-))

 
At 7/8/10 16:33, Anonymous Ida said...

Vi har vel alle flere sider, som ind i mellem konflikter lidt med den vi gerne vil være... sure, søde, positive, anerkendende eller...

 
At 7/8/10 18:29, Anonymous Susling said...

Anette:
Sgu fanden så!Jeg overvejede en hel blogpost om, hvordan det at vende tilbage fra 3 uger er en lakmusprøve på, hvordan man egentlig har det med sit job. Sjovt nok er der balance i syre og base med mig og det nuværende sted. Bare ærgerligt, at det er tidsbegrænset. Men en forlængelse er ikke at kimse af.

Ida (og velkommen ;-)): Det er jo hele humlen, at man kan og skal rumme begge sider. Jeg står ved mine mindre flatterende sider også ude i virkeligheden. Mener nu stadig at det her lotto er noget proletarhejs, men hvad fillan, jeg om nogen ved, hvordan man skulle forvalte en stor gevinst!

 

Send en kommentar

<< Home