kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

3.7.10

Susling siger: Hvad sååå Roooskiiildeee!















Ved ikke rigtigt? Man tror, man skal krydse sine spor, og så opdager man hver ting til sin tid, men også, at man måske vil mere?!


Stor tak til Japan og Mali!

Ku' godt overveje partout-billet næste år. Tænk bare på, hvad jeg er gået glip af i år af små usete og uhørte musikoplevelser. Men hells bells, hvis og så fremt, så bliver det med camping i den pæne voksen-ende eller med Carolla i pendulfart. For det jeg kom der for, er og var, musikoplevelserne - ikke snask og druk. Musik ja tak - resten nej tak.

PS. Tror de unge og dem i slut 30'erne dyrker kontrolfri zone (minus forældre og minus kone) Bare ærgerligt for dem, at de støtte ind i mig!!

Etiketter: , ,

5 Comments:

At 3/7/10 23:35, Blogger Zette said...

Hvad gjorde du dog ved de formastelige, Susling?

 
At 4/7/10 09:25, Anonymous Susling said...

Bad dem om ikke at tisse midt på pladsen, så det plaskede, da jeg gik forbi (familiefædrene). Og at gå lidt til side, så jeg ikke skulle ud på vejen samtidig med, at der kom en bus imod mig (curlingungerne). Såmænd bare det. Men det var vist fornærmende nok, så vidt jeg kunne vurdere.

 
At 5/7/10 12:23, Blogger Annettes space said...

Jeg skal anstrenge mig for at vinde mange millioner i lotto inden næste år, så du kan campere i mit gæsteværelse ..... somom ...haha.

I gamle dage var vi vist ligeglade med hvor de forskellige mænner pissede, men vi forandrer os jo :-))

 
At 5/7/10 12:44, Anonymous Susling said...

Altså op af et hegn er da ok, sådan situationen taget i betragtning. Kunne da også selv finde på at kaste mig ind i en busk. Men midt på festivalpladsen med splitter goddaw og blottet spilleværk, der sætter jeg personligt grænsen - især,når der er plaskefare på mine fødder. Adr!

 
At 7/7/10 18:19, Anonymous Anna said...

jeg har selv tænkt tanken at tage derned næste år - i voksen-versionen selvfølgelig. Måske det så er dér vi ses? ;)

 

Send en kommentar

<< Home