kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

6.2.10

Susling siger: Den kærlighed, den kærlighed...

I morges vågnede de to gamle forældre (os) op til en sms-besked fra Skumfidusen: "Sover hos EN fra musicalen."

Øh, EN? Normalt plejer der at stå: Sover hos >leonora< >Sara<, osv. Vi kiggede lidt på hinanden og blev enige om, at EN vist var, hvad vi troede: En dreng/mand. Og så blev vi også enige om, at vi egentlig helst ville glemme, at vores unger har sex. Den minder mig forøvrigt om forleden, hvor jeg lige ville muge ud hos DJ Brockhouse - bare sådan for at fjerne det mest bananfluetiltrækkende - og fik fat i en pose, som jeg troede var en slikpose. I ved sådan en hvid og rødstribet lille papirspose, man får i slikbutikker. Da jeg så ned i posen, var den fuld af kondomer, som han selv havde købt i "Kondomeriet" i Indre by! Eeewww.

Nå, men man må jo leve med det og prise sig lykkelig for, at ens unger arter sig på normalskalaen. Bare de sparer mig for detaljer. Og så vil jeg også gerne bevare illusionen om, at det er os to, der er verdens største elskende. For sådan er det vel, egentlig. At man godt vil have følelsen af kærlighed og det der sexowitch for sig selv. Jeg vil i hvertfald.

PS. Min søn elsker sin Skønne så højt, at han selv har tegnet et sølvsmykke til hende, som jeg så har fået en sølvkunstner til at udføre. Jeg kan desværre ikke vise et billede af det. For smykket er forsvundet ind på DJ Brockhouses værelse og der går jeg ikke ind, med mindre vi snakker afværgelse af noget sundhedsskadeligt. Men jeg kan sige så meget, at det er en Valentinsgave og at det er et meget enkelt, helt fladt sølvhjerte med kæde. På hjertet står der: Dig og Mig.

Han er lidt for keeps, ham min søn. Lissom sin far.

4 Comments:

At 7/2/10 21:50, Blogger Annettes space said...

Hej Susling....Allerførst: tusind tak for idag, det var rigtigt hyggeligt at møde også dig :-)

Det kan være noget af en mundfuld at opdage at teenagerne har sex......men øhhhmmmm....med lidt tilbagetænkning bør vi jo ikke blive SÅ overraskede.

 
At 7/2/10 22:29, Blogger susling said...

Er vi jo heller ikke. Hører jo lissom til. Men et eller andet sted, gad man da godt, at ha' den slags i fred :-/

Tak også for i dag. jeg når aldrig at trykke alle de hænder jeg gerne vil. Er lidt langsom på den måde.

 
At 7/2/10 22:41, Anonymous Anonym said...

Hej Susling !
Det har været rigtig hyggeligt at se dig igen. Nyder at tale med dig om alle de "Hausfrau"agtige ting. Giver god stof til eftertanke.
Ja, man mærker at tiden går hurtigt når ens børn begynder at have deres eget sexliv.
Blev helt glad da i alle i dag sagde "du gør bare sådan og sådan" - "det er da helt nemt at få lavet en blog"
- måske jeg skifter farve fra en ikke-blogger til en prinsesse-blogger.
Har bestillt Almdudler og Leberkåse til dig.
Kærlig hilsen Nicole

 
At 8/2/10 12:44, Blogger susling said...

Hej Nicole,
du skal da bare på bloggen, skal du. Det er dejlig befriende og en super legeplads for alle de tanker man gør sig.

Jeg er dybt rørt over, at du huskede det med Leberkäse og Almdudler.Jeg har ikke fået det i årevis. Det og så Knödel, Bienenstich og Punchkrapfen er jo ikke i sig selv en god nok grund til at tage en tur til Østrig. Ikke en gang det familie jeg har dernede kan trække mig forbi. Jeg bliver simpelthen alt for rebelsk og småaggressiv over mentaliteten og jeg er jo egentlig en pæn dame.

Du sagde forøvrigt noget, som jeg må skrive om på min blog. Jeg fandt det dybt tankevækkende. Men hvis du kommer forbi mit lille sted igen, så kan du jo læse, hvad det er jeg mener :-)

 

Send en kommentar

<< Home