kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

10.10.09

Susling sætter kulør på dagen

Min dag startede med, at jeg skar mig selv i pegefingeren. Så satte jeg blodspor på mit hvide håndklæde og tabte mine kontaktlinser, hvorefter jeg støtte hovedet ind i kanten på badeværelsedøren, og til sidst gik jeg i koma over strømpeskuffen, fordi jeg ikke kunne finde et eneste par sorte strømpebukser uden hul på fødderne.

Sådan en dag kræver lidt ekstra kulør.


Heldigvis er jeg blevet tagget af Henriette. Legen går ud på, at man skal finde 7 ting i sit hjem med en bestemt farve, i det her tilfælde gult.

Gul er en fantastisk farve. Man bliver simpelthen glad i låget af den og da jeg først begyndte at have fokus på at spotte bare èn enkelt farve ud blandt de mange andre, så blev det en hel passion. Faktisk kunne jeg have bragt mange flere billeder af, hvad der findes af gult hos mig (og der er vist mere end syv her).

Men hermed:




Skulle nogen have lyst til at lege med, så foreslår jeg farven Turkis.

Måske har Gittemay, Lizelotte og Sifka lyst til at lege med?

Etiketter:

3 Comments:

At 10/10/09 16:26, Blogger Sifka said...

Turkis!? Gys, har jeg noget??? Jeg elsker turkis, men har jeg noget? Ok, jeg prøver:)

 
At 10/10/09 17:26, Blogger Lizelotte said...

Hihihihi .... fed lille leg ... jeg går straks igang...

 
At 10/10/09 18:35, Blogger Gittemay said...

Takker, Susling - turkis er lige tilfældigvis en af mine yndlinge, så det bliver jo herrenemt :-)))).
Er også rigtig glad for gul - man bliver nemlig ganske rigtig glad i låget af den farve :-)

KH Gittemay

 

Send en kommentar

<< Home