kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

31.10.09

Susling prøver at være en ansvarlig mor

Mens vi havde planlagt date med bøf og ost mm. så havde min søn planlagt en anden slags date. Han skulle på weekend-besøg hos en pige, han har kendt et stykke tid (men oprindelig har mødt over nettet. Det gør de jo efterhånden sådan nogle. De mødes på en helt anden måde, end jeg selv gjorde.) Det er ok. og han må gerne for min skyld. Overnatte og hele svineriet. Jeg stoler på ham, men jeg er ikke ligeglad, så jeg bad ham om pigens forældres telefonnummer, så vi lige kunne afstemme.

Mig, taste, taste, taste:" Ja goddag, jeg er DJ Brochouses mor. Jeg ville bare lige, at vi fik snakket sammen, nu når min søn kommer på besøg hos jer."

Ny piges mor:" Jamen goddaw (..indledende snakke-manøvrer...) Ja, altså! Du behøver overhovedet ikke bekymre dig. Vi er jyder."

Mig (ææææhhhh...???Er der ikke lige to kvinder, der er blevet slået ihjel i hovedlandet og er der ikke noget med en hel masse spritkørsel i Nordjylland. Undrer mig til tider over jyders selvopfattelse).
Mit svar: "Hm, jeg er københavner, så det beroliger mig da ikke specielt."


Hun tog det pænt - havde faktisk en hel del humor. Og vi blev enige om, at alt var ok og jeg orienterede lige om, hvem vi var, at jeg havde forberedt ham bedst muligt og i øvrigt selv havde en datter og havde været igennem den med første gang en dreng overnatter i hendes seng.

Der er jo ingen grund til at være dramamoster. Og jeg er sikker på, at både han og den lille søde pige får det skægt. (P.t. har jeg ikke hørt en lyd fra ham, og det plejer at være gode tegn.)

Etiketter:

1 Comments:

At 2/11/09 12:57, Blogger Skribenten said...

Jeg er forresten enig med dig i din måde at takle det på. Godt lige at få lyd og ord på den anden forældre der er en del af aftalen..

Jeg syntes det var god moderpolitik ;))

 

Send en kommentar

<< Home