kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

3.7.09

Susling siger: Hvorfor fanden har jeg ikke fundet på den?

Da jeg var ung og smuk i reklamebranchen, havde man en speciel term, man brugte i forbindelse med den ultimative anerkendelse af et koncept eller en idé: "Hvorfor fanden var det ikke mig, der fandt på dét!!!"

Mine damer og herrer! Når jeg nu alligevel sidder her høj/svag på herpesmedicin, allergipiller, kombineret kalk og d-vitaminpiller og kratter i mit herpessår, mens jeg slår mig selv oven i hovedet med, at jeg nok får afslag igen, så må jeg udbryde: "Hvorfor fanden, var det ikke mig, der fandt på dét!

Intet mindre end genialt:

Afskaf provinsen


er blevet til:

Downside of Denmark

Enjoy!

PS: Kan forstå, at der er mange, der i den nuværende globale økonomiske krise vender hjem til Danmark. I skal være så velkomne. Men husk at tage jeres udenlandske briller med hjem. Her er ikke så lyserødt, som der var engang (i en meget kort periode fra 60'erne til start 00'erne).

Etiketter: