kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

3.7.09

Susling: AV!

Jeg er som udgangspunkt ikke noget pylrehovedet. Jeg kan ta' det...ka' jeg! Jeg mener, jeg var hende, der fødte på ægte vikingemaner uden tilsætningstoffer. Jeg brølede ganske vist som en ko og bandede og svovlede. På et tidspunkt skreg jeg vist også:"Hvis jeg nogensinde snakker om, at få en 3. baby....så stooooooooooop mig!" Men ellers foregik det på rent ilt og med en super jordmor.

Jeg er heller ikke den, der kaster piller og medicin i mig for hver en pris eller er "heavy user" hos lægen. Når ungerne er syge, prøver jeg også at være rationel og tænke logisk i forhold til, hvad jeg kan hjælpe med. Ondt i hovedet: Tiger balsam. Brændsår: Aloeverasaft fra min plante eller 8 hour cream (efter koldt vand). Influenza: På hovedet i seng og noget koldt/varmt at drikke osv. Vi har heller ikke ejet et termometer siden den gang, jeg kom til at koge det. Tænkte: "Aha, "desinfection" lig kogende vand!" Termometeret eksploderede! (Hvilket jeg selvfølgelig ku' ha' sagt mig selv. Kviksølv og kogepunkt...ai vel). Må ha' været lidt distræt i øjeblikket.

Og når jeg sådan nu har slået mig selv for brystet og pudset min glorie, så må jeg også krybe til korset og indrømme, at jeg til tider har skide ondt af mig selv (nogen skal jo ha' det!).

Så hermed Suslings lideliste:
  • Har raget mig et superherpessår til. Hele den ene side af læben er hævet på Anni Fønsby-måden. (Har ringet til lægen, for nu skal der skrappe midler til!)
  • Har vist noget betændelse i en tandrod. Orker ikke at tage stilling til det.
  • Har menstruationssmerter (hurra for det...på en måde).
  • Har ondt i fødderne, fordi jeg har arvet min mors sarte hud (men skrider til fodmand i morgen tidlig).
  • Har stadig allergi
Og så de mere filosofiske ting:
  • Regner med at få afslag på job, som jeg har været til samtale på (synes ikke jeg performede så godt)
  • Skal være helt alene i aften. Datter og mand på Roskildefestival og søn ude til...et eller andet. Og der er ikke en skid på fjerneren
  • Har brugt for mange penge
På positivlisten (ting skal jo ha' en balance):
  • Jeans er holdt op med at stramme - kan ikke få en bid ned pga. varme, tand og herpessår
  • Har fået mig en funky ny kjole til næsten ingen penge og en rigtig statement-halskæde (skulle være det helt store lige nu)
  • Skal til fodmand. Jeg kommer til at svæve ud derfra! (Skal også lige catche op på hans eskapader med kvinder fra den tidligere østblok)
  • Jeg har nyfarvet hår
  • Jeg har barberet ben
Udjævner det ene det andet? Ikke en skid! AV!!!

Etiketter: