kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

4.7.09

Susling: AV! 2

Vågnede op i morges og kunne ikke bevæge højre hånd (skriver lige nu med venstre hånd og næsen). Aner ikke, hvad der er sket! Har jeg sovet på hånden og forstrakt den? Har jeg smasket den ind i noget uden at bemærke det (jeg gestikulerer meget)? Har jeg fået seneskedehindebetændelse? Er det begyndende gigt? Ingen idé, men ondt gør det og jeg skulle hilse og sige, at man bruger højre hånd til ret meget. Vaske hår, tørre sig, tage bh og andet på, holde tandbørsten, sætte vand over, klippe med en saks, låse cykel op, holde fast i cykelstyr osv. osv.

Mit lidelseskatalog ser derfor p.t. ud som følger:
  • middelsvært herpessår og halv Anni Fønsby-læbe
  • græspollenallergi
  • begyndende tandbyld
  • smertende og rimelig ubrugelig højrehånd
Hvem har lyst en forbandelse over mig? Hvah, hvah....???!!!

Til gengæld har jeg nu superlækre sommerfødder! Jeg har været i "Bo med fødderne"s kærlige hånd. Mens jeg sad der kl. 8.00 dut, med herpessår, snot og en ikke-fungerende hånd, blev jeg så underholdt med hans nyeste eskapader inden for kategorien østeuropæiske katalog-kvinder. Lige nu er det en russisk pige fra Riga. Jeg krydser fingre for ham denne gang. Han er en rigtig fin mand og hvis jeg ikke var gift og sådan, så skulle jeg da ikke afvise, at han godt måtte tage hånd om mine fødder på en mere regulær basis. Han ved bare ikke selv, hvor fin han er. Og derfor lader han sig udnytte gang på gang.

Nå, men bortset fra det, så fortalte han om, hvor slemt det står til i Baltikum. Jeg skal gøre det kort: Massivt tiggeri, tyveri og prostitution! I følge ham er det kommet fra den ene dag til den anden. Menneskene derovre er desperate og vil gøre hvad som helst for at overleve. Fra kommunisme over brølende liberalisme til den totale nedsmeltning.

Er megaglad for at leve i en velfærdsstat! Er megaglad for min dagpengeret! Skal vi ikke love hinanden, at vi passer rigtig godt på det, vi har og råber vagt i gevær, hver gang nogen vover at gøre anslag mod det, der er bygget op over de sidste 100 år? Årh jo kom nu...

PS. Og hvem end det er, der har lyst en forbandelse over mig, så siger jeg bare: "Right back at ya'!"

Etiketter:

2 Comments:

At 4/7/09 23:18, Blogger Regitze said...

jeg kender en dygtig biopat.
henrik@dilling.info
det ser ikke ud til, at han har en hjemmeside.
men prøv at google ham.

 
At 5/7/09 12:19, Blogger susling said...

Tak for tippet, Regitze! Stæsede efter endt læsning med det samme ud og slugte en Uni Kalk Forte (calcium og d-vitamin) og blandede mig bagefter en kop Probiotic Classic, skyllet efter med en lille snaps Kräuterblut. Regner med også at stikke næsen forbi Naturpoteket i morgen for at anskaffe mig en omgang Udo's Choice olie. Sku' efter sigende gøre én lykkelig - om det hjælper mod arbejdsløshed må stå hen i det uvisse :-)

 

Send en kommentar

<< Home