kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

3.5.09

Susling summer

Han kom godt hjem - ham min Lugtelakrids - men han havde vist fået lidt under vesten. I hvertfald tog det ham ret laaaaaaang tid at komme op af trappen, fra han ringede på og til han stod på reposen foran døren. Jeg kunne ikke lade være med at grine lidt (jeg sanktionerer ikke væg til væg-druk, men det er altså lidt skægt, når ens unger ta'r fat på nye livsafsnit (og så fuld var han heller ikke)!)

Dagen efter kunne han - og min Skumfidus - så pleje deres teenagetræthed (!) til min brors fødselsdagsbrunch. Det væltede rundt med børn i alle størrelse, men da jeg kærligt puttede mine to på et tæppe i solen lidt afsides fra de andre, så kunne jeg godt mærke, at jeg er i gang med et nyt livsafsnit...Hmm og så har jeg en gammel veninde, der kun er 1 år ældre end mig, som skal være mormor...Det er altså lidt skørt. Jeg kan huske, da hun lå inde i sin mors mave (hende, der skal have en baby) og nu har hun selv en baby i maven.

Himmel, kan mærke årskortet til Operaen rykke nærmere...!

Etiketter: