kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

2.11.06

Susling uden overskrift

Ord er bedre en oprydning. Ord er sjovere end pligter. Ord kan trænge sig massivt på. Jeg har en fridag i dag og jeg vil meget hellere bruge dem på ord.......Mine egne ord...mine helt private ord.......ord jeg ikke bliver betalt for...ord som trænger sig på......Så tilgiv mig mine lange poster........de tager ikke så lang tid at skrive og måske er der nogen der læser med.

I mit hovede flyver der så mange tanker rundt.......Jeg burde sætte dem på en formel. Jeg burde tænke i modtager.....men jeg ved egentlig ikke, hvem min modtager er......Jeg ved ikke, hvem der læser mig og hvorfor jeg bliver læst. Berører jeg nogen? Når jeg nogen? Sådan har jeg det egentlig med alt jeg skriver også professionelt.....Bliver alle mine ord overhovedet læst? Spilder jeg min tid? Kunne jeg bruge mig selv meget bedre i andre sammenhænge og på andre måder? Er alle mine ord bare et forsøg på at nå......? Mange af de ting jeg har skrevet om, er faktisk tanker jeg har gjort mig for lang tid siden.......og for hver gang jeg kommer af med noget, så er det næsten en mental rensning......min indre cencor fortæller mig, at det er arrogant.....at det er ikke det, som dette medie er skabt til.....at det er disrespekt for modtagerne.......men hvis det nu er godt for mig? Så er det vel godt for noget......Alt det gamle tankegods...ud med det.....så er der plads til nyt.......Og der er så meget nyt at tage fat på.......

Synes jo egentlig at verden presser sig på........og her går jeg og piller i egen navle........Situationen i Irak....Folk der lider rigtigt....Den globale miljøkrise.....Mester Jakel-regeringen, der klæber til taburetterne og mere og mere spiller absurdteater...Disrespektfuld dialog.....og rædselsvækkende udvisninger....fra et land som er så rigt....og som burde kunne rumme......Alt sammen et håbløst spil, som udspilles live hver aften kl. 19.00.......Set i det lys, så bliver mine ord små, så bliver Nynne-stilen lille, blomsterbinding og kærestekriser fjollede.....Så bliver små latterlige blogsskænderier og betragtninger over vejr og liv bare til vand og ligegyldighed.......Set i det lys, så er jeg bare endnu én, der hælder ord ud i det store støvede on-line arkiv......

Ja jeg ved ikke rigtig......