kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

27.10.06

Susling går over stregen

Ok....det her er måske lidt langt ude.....det træder måske ind over intimtærsklen på nogen....Et eller andet sted er det vist også lidt ude af kontekst. På den anden side passer det fint ind i det koncept og de tanker jeg i sin tid havde, da jeg startede min blog - nemlig hvordan kommer man videre efter de 40 med værdigheden og livsappetiten i behold. Jeg skal nok forsøge at være så elegant som mulig, så subtil som mulig..... og undgå alle udmalinger.

Her kommer det:

I gamle dage gav man børnene en femmer til søndagseftermiddagsforestillingerne, så forældrene kunne...ja I ved.......Hvad fanden gør man i dag?

Jeg har en unge, der hænger oppe til langt ud på aftenen - tangerende til nat. Jeg har en anden, der party-harter og kommer hjem i weekender som regel ved 2-tiden. Lejligheden vi bor i er ikke en to-etagers 200 m2 panoramalejlighed. Der er tynde vægge og forholdsvist småt.....Vi har med andre ord ikke rum til eksklusiv voksen-privatliv. Man kunne så - det I ved- tidligt om morgenen......Men det er sgu ikke altid der, jeg føler mig mest i stemning eller særlig lækker og som bekendt, er det jo noget vi kvinder gerne vil føle os.....

Altså i gamle dage synes jeg nok, at det gik.....Ungerne blev puttet og så ku' der kysses........Men hvad nu? Nogle gode råd? Altså bortset fra at tage på hotel og den slags......det er for fjollet og for engangsagtig......vil jo gerne have rum til rutinen med ham jeg elsker og begærer......Så jeg er åben for forslag.........! Jeg savner mit intimrum....!

8 Comments:

At 27/10/06 16:33, Anonymous Anonym said...

Idè:

Find en film i biografen, som begge ungerne gerne vil se - men spender først en menu på Sunset -så skulle der være ro et par timer.

 
At 27/10/06 16:53, Anonymous Anonym said...

Et par timer!?
Der laves da glimrende kortfilm!
:-)

 
At 27/10/06 16:55, Blogger susling said...

Beo- det er sgu seriøst det her....Det går ud over min livs- og kærlighedskvalitet.....

 
At 27/10/06 16:58, Blogger susling said...

Ella...problemet er vel egentlig også at ungerne lever individuelt....en gang i mellem er der paralelløb....og så skal man bare være klar....bliver da helt forpustet....og det er altså ikke længsel og begær der mangler.....bare mental og rummelig space :-(

 
At 27/10/06 17:10, Anonymous Anonym said...

Sorry, Susling...jeg er med dig.
Det er ikke til at holde ud og jeg har ingen gyldne greb.
Prøv virkelig at kalenderlægge nogle småture ud af huset - find tilbud på overnatninger m. mad - så I FÅR noget sex i fred og ro med bare nogenlunde mellemrum.
Stjæl jer lidt, fx. i badet?, men sørg for guds skyld for at I VED med sikkerhed, at om tre uger står den på uafbrudt sex i fem timer...i Skelskør eller Landskrona.
Hellere den sikre viden via planlægning, end lang tids irritation og små stjålne gedulgte møder.
Børnene må jo have lov at bo der - men fordelen er vel at de nu vil kunne klare sig selv en enkelt overnatning...eller to?...med mellemrum?
Og hvis de spørger hvorfor, så sig at deres far og mor også har brug for nogle små pauser hvor I kan tale sammen og spise noget god mad sammen, og lade som om I er 18 år og fem minutter igen.

 
At 27/10/06 18:12, Blogger Lene said...

Altså nu skal jeg ikke gøre mig klog, men altså der SKAL der være rum for jer to og intimrummet, derhjemme. Det må resten af husets beboere indrette sig på, det ville de også skulle alle andre bosteder, undtagen hvis de boede helt alene.. Såååå.... familiemøde siger jeg bare:-)

go weekend, Sus:-)

 
At 27/10/06 18:50, Blogger susling said...

Pointen er vel, at jeg ikke har lyst til at stikke min og deres fars sexualitet op i næserne på ungerne...de er i den alder, hvor sex er gryende og skrøbeligt...Det sidste man gider i puben, det er at vide at ens forældre også gør det - klamt - for dem.....jeg oplevede selv mine forældre en gang i mellem og det var i mine pubertetsøjne ret rystende....Så måske et lille kroophold-måske noget med at bede dem om at respektere os....Det er de nu søde til, når jeg sætter stolen for døren...Kommer i tanke om en gang for nogle år siden, hvor vi stod og krammede og kyssede ude i køkkenet. Lugtelakridsen, min søn kommer ind og siger: "Mor og far - ku' I ikke lade være med at bolle, når jeg har venner på besøg!" Uargh...

 
At 30/10/06 13:53, Blogger Lizelotte said...

Jeg er så heldig at mine store unger går SENERE i seng end mig - så den første ½ times tid er der TV og PC osv kørende på deres værelser. Så de hører ikke noget, med mindre sengen får skubbet sig for tæt på væggen, eller jeg ikke får stoppet puden langt nok ind i munden i det rigtige sekund :-)

Kan de ikke få nogen rigtig gode hovedtelefoner og stort stereoanlæg?

Hmmm havde en episode for nylig hvor vi troede os alene hjemme - ældste havde fri fra arb. 1.30 og de to yngste var andre steder - næste dag fortalte ældste at han i øvrigt havde fået tidligt fri ... og ja, han er vandret ind LIGE midt i "OH MY GOOOOOD", kan jeg regne ud ... pinligt ... og ikke så mærkeligt jeg ikke hørte han kom hjem....

 

Send en kommentar

<< Home