kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

26.10.06

Susling -så stille, så stille

Der er nogle, der mener, at man skal sidde helt stille for at kunne høre, når postbudet ringer på......Musestille, så man får den afklaring, man har behov for......så man får de mentale beskeder, der en gang imellem skal til, for at man rykker videre på livets ludo-plade. Personligt har jeg altid spillet med rødt - så på den måde kan man jo sige, at jeg allerede har en forbindelse til postbudene.............

Og hvor vil jeg så hen med et her sludder? Jo, jeg var jo til en briefing inde på det bureau, jeg gerne vil arbejde for, i går........De er ikke vendt tilbage med besked om fast job......bare en briefing på en freelanceopgave, der giver lidt knaster i kassen. Dem kan jeg godt bruge - pengene og på en eller anden bagvendt måde, så fortæller de mig jo, at de er interesserede......Jeg tror faktisk, at de har sat den skarpeste projektleder på mig - hende ku' jeg nu godt lide - for at teste mig.......Jamen ok....'that's the name of the game' i den branche. Der går ingen skår af mig, men til gengæld et pænt antal tusindkronesedler ned i den slunkne lomme............nå men hvorom alting er..........så er ti-øret faldet for mig. Postbudet har afleveret sin besked.......Det er det sted jeg skal være og det er den type opgaver jeg skal løse.........Så det vil jeg gå igang med - og så håber jeg fan'spændmebrodereme, at de snart får fingeren ud og ser, hvilket asset jeg er.............

Og så lidt teenage-update: Vi er tæt på en jakkeløsning - der er lige før man kan drage et lettelsens suk lige på det område.........

Og lidt bankrådgiver fra helvede update: Hun har det jo med at forfølge mig, men da hun ringede i går sagde jeg, at My Guy havde fået fast vellønnet job og at jeg også er tæt på noget......Hør en kvinde få en stemme blid som smør......pludselig var der ingen grænser for de muligheder vi havde......up yours, Søster Kartoffelmos.......du kan åbenbart kun forstå konceptet 'lønmodtager'- jamen hyg du dig i din kedelige bank og derhjemme ved det kedelige kakkelbord i dit kedelige parcelhus......Når jeg kommer ovenpå igen - så er jeg så meget den, der skifter bank....men hvad nu er hun da også holdt stangen så længe

Og Svigermor-update: Jeg er jo sød og ikke den der bærer nag........men nu er jeg sgu' begyndt at sige, hvad jeg mener til hende. F.eks. at hun gør mig ked, når hun sylter rundt i arvelighedslære og dårlige gener......Jeg lukkede munden på hende.....Jeg sagde bare.....Sorry, det gider jeg ikke høre på.......det gør mig ked.......og så er hun igen placeret der, hvor jeg helst vil have hende.....I en arms længde.........

..så mangler jeg bare at få fixet XXX og XXX og XXX og XXX........

'Susling never sleeps' - bortset fra når hun skvatter om på sofaen i en dødlignende søvn kl. 21.00 dut