kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

21.10.06

Susling er synsk

Yes....jeg tror vitterlig, at jeg kan se ind i fremtiden. My Guy siger:"Hvis du er synsk, hvorfor fanden kan du så ikke se næste uges Lotto-tal?!".......Som om jeg gider svare på det! Jeg er jo synsk på den her:
vi-sætter-føle-hornene-til-den-store-verdensantenne-måde......Tror I mig ikke? Jamen hvem skrev om ORDKIRKEGÅRD forleden? Og se så bare lige her. Jeg sværger, jeg vidste intet om projektet...Walla.....Men jeg har for lang tid siden skrevet om konsekvenserne..........Og nu hører jeg, at ordet kommunefarvet ryger ud! Jeg skal give jer en kindhest, skal jeg.....og bagefter en ørenfigne.......og i aften forventer jeg ikke at være helt appelsinfri.....


God weekend derude!

1 Comments:

At 21/10/06 18:16, Anonymous Anonym said...

WHAT?!?!?!....ryger kommunefarvet ud?!

Må jeg så bede om mine himmelblå!

Hvad bli'r det næste der ryger ud:

'isabellafarvet'?

:-/

 

Send en kommentar

<< Home