kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.10.06

Susling stresser

Kors....har egentlig ikke lige tid......til noget......fistrer, fimser og farer rundt.....skal organisere ditten, datten og dutten........interviewe, skrive, implementere en eller anden form for efterårsferie for ungerne.......holde huset rent, holde hjernen i vater.....og tungen lige i munden.....

.....holde en rådden økonomi på afstand.......efterårs/vinterekvipere ungerne for 0 penge (blev lige reddet lidt der, da jeg opdagede, at Lugtelakridsen sagtens ku' passe jakken fra sidste år....og at han stadig kunne lide den - vigtig detalje. Indrømmer så, at den blev købt ret så meget for stor for 2 år siden, fordi det var den eneste han ville have og vi allerede havde været i 27 butikker og jeg var komplet udmattet - smart finte der...nu jeg tænker mig om! Har så lige projekt Skumfidus-overtalelse. Vi har nemlig en vinterjakke, som jeg købte til hende sidste år......en rigtig lækker designerting sat 50% ned.....et scoop syntes jeg. Hun syntes, at den ødelagde hendes stil - Ok tænker Moren så: Hvilken stil? Prøvede lige at hive den frem i går aftes og tvang hende i den........Hun råbte: "Mor, fatter du ikke noget!!!!! Den ødelægger min stil!!!"

Jeg holdt fast i mit....hun stormede så rundt med jakken på, højtråbende og med tydelige irritationsrynker i panden og så...så så hun pludselig sit eget spejlbillede i altandøren. Hun stoppede op et kort sekund og sagde så:" Ok.......jeg kan godt se det!" Så der er håb også lige der.........Jamen helt ærlig......en pige der lige har købt en fake designerpung og et par bling-bling-fake-øreringe.....til sådan en er den jakke jo perfekt.....Kort, figursyet, hvid på den lækre måde - dunjakke med noget diskret designerlogo-noget. Helt ærlig!

Får jeg jakkerne godkendt, mangler vi bare projekt: Sneakers og All Stars er IKKE vinterfodtøj!!! VI MÅ FINDE ALTERNATIVER, VI ALLE KAN LEVE MED!

Vanter og huer må leve deres eget liv......vi har vist lidt af det hele.....og så store kan de altså heller ikke være blevet........

Var bare så meget nemmere dengang det hed 2 gange reimar-flyverdragter i drenge og pigefarve. 2 gange fodformede Bundgård-støvler med foer i drenge-pigefarve, 2 gange A-lx huer i dreng-pigefarve *suk*

Nå,men oven i at jeg skal have revet en del af de kedelige af, så er der jo også min samtale......Fik her til morgen en mail, hvor der stod:

Tak for en hyggelig og konstruktiv samtale......Jeg havde lovet at vende tilbage tirsdag eller onsdag, men jeg har lige opdaget, at ham jeg skulle snakke med er på ferie indtil torsdag. Så jeg kommer først tilbage til dig, når jeg har snakket med ham....

Vi ses

Mange venlige hilsner

Oooooooooooooooh.........godt eller skidt tegn........? Må indrømme, at jeg har brugt hele weekenden på at tænke forbehold og negative tanker - bare for at forberede mig på nederlaget!

Hvornår bliver jeg nogensinde cool og selvtilfreds? Hva' Hva' Hva'?

4 Comments:

At 16/10/06 16:55, Anonymous Anonym said...

Uhh hvor kan jeg huske det evindelige tilbaf´gevendende problem - vintertøj :-(

Det ser nu ud til at I får styr på det for små midler I år - fordi du lavde holdbare løsninger sidste og forrige år - godt gået!

Og mailen - sådan ville jeg kun formulere mig til en kommende medarbejder, hvis der var tale om et tilbagetog, ville tonen vel ikke være så ligefrem - ville den - men jeg er selvfølgekig ikke inde i den københavnske jargon - ikke meget ihvertfald - jeg har da et par veninder derfra. -- Jeg tror det er som det skal være altsammen Susling, så træk vejret og vend skråen :-)

 
At 16/10/06 17:10, Blogger susling said...

Tak, Ella.....nogle gange er det som om bukserne næsten revner.....og jeg bliver så træt i mit lille hovede....Vil gerne gøre det hele godt og så stivner skråen i halsen - det gør den :-(

 
At 17/10/06 11:30, Anonymous Anonym said...

Vil da bare lige sige, at jeg krydser fingre!

 
At 17/10/06 11:48, Blogger susling said...

Tak Néné........det er et sted jeg virkelig gerne vil være. Også fordi de kan se en masse muligheder i mig - hvad giver du.....muligheder i en gammmel udslidt 42-årig!Og det går selvfølgelig også den anden vej rundt...:-) Jeg håber...

 

Send en kommentar

<< Home