kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

12.10.06

Susling undgår ting

Jeg ved, at jeg skal skrive de kedelige. Jeg har lovet det og jeg er jo en "pæn pige", så jeg overholder mine aftaler. Det handler jo også om penge. Det ingen taler om, men styrer så meget af vores liv: Penge. Jeg bliver nødt til at gøre det her, for at tjene bare lidt penge. Penge til nyt tøj til ungerne, vores husleje, maden hver dag..........Penge er nødvendige...så derfor må jeg gøre det, selv om kvalmen sidder mig langt oppe i halsen og jeg tror, jeg begynder at skrige højt næste gang en eller anden fortæller mig om deres vidunderprodukt......

Jeg har lyst til at slippe taget. Læne mig tilbage og sige: "Jeg kan ikke mere". Nu melder jeg fra....Jeg synes ikke, at jeres produkter giver mening. Jeg gider ikke høre mere om, at I er markedsledere........Jeg er den, der er skredet..........Jeg har lyst til at savle, kaste op, råbe obskøne ord i telefonen. Jeg har lyst til at rive flå og flænse,mens jeg brøler, at du ikke interesserer mig......dit skide produkt interesserer mig ikke......Jeg er ligeglad....
Men jeg er jo en pæn og ansvarsbevidst "pæn-pige".....jeg slipper ikke taget og lægger mig under dynen.........Jeg går ikke over på Christiania og køber mig lidt sjælefred..............Jeg prøver, at gøre hvad der forventes af mig......Jeg holder facaden, jeg lytter og jeg skriver.....

Det er jo det, jeg har gjort det meste af mit liv. Prøvet at gøre det, der forventes af mig. Holde facaden.......Men en dag, så står jeg som en anden Sørøver Jenny og nyder ...........det jeg ikke må, for det gør pæne piger ikke................Are You talking to me - huh-? Hasta la vista Baby....

3 Comments:

At 12/10/06 21:09, Anonymous Anonym said...

"...og når falder siger jeg...HOPLA!"

:-)

 
At 12/10/06 21:10, Anonymous Anonym said...

Og det var: hovedet - der manglede...Hahahahahaah...det VAR faldet!

:-)

 
At 13/10/06 21:33, Blogger susling said...

Just præcis Beo........elsker den sang, elsker operaen, elsker Brecht og Weil i det hele taget.....Af med hovederne, du...Hopla!

 

Send en kommentar

<< Home