kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

12.10.06

Susling jobsamtaler

Urgh....skal jo til jobsamtale i morgen. En 3. samtale......Los Grande direktor kontaktede mig personligt og sagde, at de andre jeg havde snakket med, havde holdt den helt store salgstale om mig......Hup.....Så er det, sådan en som mig bliver svimmel og begynder at føre lange indre monologer med mig selv. Hvordan kan jeg sælge mig selv bedst lige over for ham? Hvad er det bedst at lægge vægt på? Hvad fanden skal jeg egentlig tage på? Hvad sender de bedste signaler? Skal jeg være neddæmpet? Skal jeg være frembusende? Og hvad nu, hvis han ikke kan lide indholdet i min mappe? Hva' hva' hva'!

Vil jo bare rigtig gerne være lige der. De er skide søde og tilpas skøre. Det vil se knaldgodt ud på mit cv. Der er masser at tage fat på og arbejde med...opgaverne er lige nøjagtig så variede, som jeg kan lide dem.....masser af menneskelige og mentale udviklingsmuligheder. Og bedst af alt, så jeg har ikke et sekund tænkt: "Kan jeg holde ud, at sidde her dag efter dag?" Det har jeg ellers gjort rigtig mange gange. Jeg er gået ind af døre, op af trapper, har set mig omkring og har tænkt:"Jeg bliver kvalt. Jeg får åndenød allerede de første fem minutter, jeg er her!" "Jeg bliver nødt til at lægge min stil - min måde at være på...den måde jeg klæder mig helt om, hvis jeg skal kunne være lige her." Og det er jo lissom ikke så godt et udgangspunkt, vel! Men her....kan sagtens se mig selv i de omgivelser, med de mennesker..........

Ja, jeg får sgu' helt stress........vi har nemlig også talt løn og det er på den seriøse side af noget, der er til at tage at føle på...........Lækre støvler og nyt tøj danser for øjnene af mig............Får jeg jobbet, skal jeg så meget shoppe igennem på blondinemåde.........helt, helt igennem.......Nå ja, så skal jeg også have betalt af på gælden og få lavet mig en opsparing igen. Men den slags er jo så kedeligt.........i hvertfald.......lige i starten, hvis jeg får jobbet og der bare skal fejres og festes......

ÅHHHHH........gid.......

Nå, men bortset fra det, så er jeg jo kvinden med alle ræveudgangene og jeg har lige lavet en lille kampagne for mig selv som freelancer..........Booster altid selvtilliden, når man får svar tilbage som: "Rigtig spændende baggrund......mange relevante kompetencer......vi kontakter dig, så snart vi har noget relevant.." - Kan I ikke se det? Jeg har været samspilsramt og nu begynder det snart at rykke..........

5 Comments:

At 12/10/06 11:14, Anonymous Anonym said...

3. date?...så er det lingeri!

:-)

 
At 12/10/06 11:28, Blogger susling said...

Godt bud Beo...men jeg er altså rykket over i den kategori, hvor jeg ser bedre ud med tøj end uden....Det kan godt være min husbond ville modargumentere lige der..men han har også altid haft de lyserøde briller på....så desværre ikke længere det bedste salgsfif....

kendte i øvrigt en, der sendte en fotostat af sig selv til det bureau...hun fik jobbet....Doh

 
At 12/10/06 11:45, Anonymous Anonym said...

Yes yes yes - det holder Susling - det kører.

Tøjet - som sidst!
Fremtoning - som sidst!
Salgstalen - som sidst!

Vær dig selv!

Det var jo det de faldt for - ro på!

Og held og lykke :-)

 
At 12/10/06 12:51, Anonymous Anonym said...

Ella er klog!

:-)

 
At 12/10/06 14:04, Blogger Lizelotte said...

Susling, her krydses for vildt fingre ... helt ærligt når the big honcho er SÅ forud-begejstret for dig, så ser det da godt ud?!

Håber virkelig, det lykkes for dig! Du fortjener det!!

 

Send en kommentar

<< Home