kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

7.10.06

Susling elsker......

Professor Balthazar.....jeps og hvis der var nogle, der troede at jeg var blevet skør, da jeg for et par posters tid siden omtalte den lille professor i forbindelse med en post om mig som Kloge Åge - ja så kan jeg kun sige, at jeg enten er synsk eller bare helt up front med de rigtige trends. På bagsiden af dagens udgave af Politiken - 1. sektion - lørdag d. 7.10.2006....kan man læse om den brave professor. Vil man høre den sigtune, der har fulgt mig altid, så klikker man bare her.

Advarsel: Man skal have været barn af 70'erne for at huske ham......Havde vi det ikke bare sjovt dengang? Jo, vi havde......det var bare fantastisk børne tv.

Er der i øvrigt nogen, der kan huske den italienske tegnefilm: "Mini Vip Og Super Vip" - også fra den gang....??

Update:

At Zagreb Films you can buy DVD's containing all 59 episodes for €100 (plus shipping 15€).


To buy the DVD's contact:

Andrijana Vidacek
International sales

Zagreb film
Vlaska 70
10000 Zagreb
Croatia
tel: +385 1 4613 689
fax: +385 1 4557 068
www.zagrebfilm.hr
zagrebfilm@zagrebfilm.hr

6 Comments:

At 7/10/06 18:54, Blogger Ulla said...

Ham var jeg helt pjattet med. Den snedige opfinder med alle de psykedeliske farver.

Bal-Balthazar, Bal-Balthazar, Bal-Balthazar, Bal-Balthazaaaar!!! Genial kendingsmelodi-tekst, iøvrigt.

 
At 7/10/06 21:36, Anonymous Anonym said...

Jeg elskede ham ogsaa. Kendingsmelodien kunne jeg hoere saasnart jeg laeste navnet.

Gad vide om man kan faa ham paa DVD et eller andet sted?

 
At 7/10/06 23:52, Anonymous Anonym said...

Elskede ham også ! Og synger stadig kendingsmelodien :-)

 
At 8/10/06 00:36, Anonymous Anonym said...

Var han ikke rollemodel for Hr. Stempelkvist i Julekalenderen??

 
At 8/10/06 17:57, Anonymous Anonym said...

Man kan også købe ham hos Fona for ommkring en 30'er. Det gjorde jeg og han er ligeså genial idag som dengang :o)

 
At 8/10/06 23:27, Anonymous Anonym said...

Tak, Anita, jeg tror jeg skal have sendt min mor en tur i Fona, nu hun alligevel snart skal sende en pakke herover til Cathrines foedselsdag :-)

 

Send en kommentar

<< Home