kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

4.10.06

Susling siger stop

OK, så har man været voksen nok for denne uge. Jeg har lavet bestilt artikel. Jeg har hevet to ret fede jobsamtaler ind...(glæder mig), plus viftet hæftigt med flaget hos en 3. Jeg har blogget lidt for tungt og lidt for politisk, sagt nej til en cool tur til Bilbao (en opgave), passet syge børn og elsket hæftigt med min mand.

Mao. er det på tide at spasse lidt igen......Mit nye furie-jeg skal have en pause.....kan kun klare hende i små doser.....eller kan jeg? Drømte forleden dag, at jeg fødte en lille baby. En lille pige.....heldigvis var fødslen nem - det gjorde slet ikke ondt og varede kun et par minutter (den slags fødsler burde simpelthen være normen!). Hvorom alting er, så var den lille pige meget trist og vred og jeg - nu hendes mor- havde afsindig dårlig samvittighed over for hende. Jeg havde slet ikke været en god rugemor. I drømmen var jeg faktisk ret rystet over, hvor dårligt jeg havde behandlet hende.....og var meget bekymret for, hvordan jeg nu skulle gribe livet med hende an.......

I må gerne tolke min drøm. I må også gerne lade være......Men noget er det sket her på det seneste......Jeg har ændret mig......Et eller andet sted har jeg indset, at alt det her pæn-pige-noget ikke har bragt mig særlig langt. Jeg har også indset, at folk opfatter mig som en skrappedulle, selv om det aldrig har været min intention og jeg langt fra har følt mig som sådan en........Men jeg tror vitterlig, at det er på tide, jeg tager konsekvensen af det.....Man bliver bare lidt træt, når man næsten lige har lært at gå.....

ÅH ja og så var der lige noget med en udfordring og nogle fyrfadslys. Dem elsker jeg - jeg er fyrfadslysafhængig.Når der er fyrfadslys på tilbud, så slæber jeg dem hjem i store mængder og tænder dem lystigt i alle mine Ittalla-stager og min hyggelygte ude på en af mine altaner. Måske er fyrfadslys det tætteste jeg kommer på noget nipsedulleting i mit hjem? Måske er fyrfadslys et desperat forsøg fra min side på at skabe noget feminin, veldekoreret hygge i mit hjem? Måske har jeg for mange tetosteroner, som jeg prøver at opveje med aftenhygge med fyrfadslys? Beats me.......


Susling - midlertidig udmattet - men meget snart klar til noget seriøst rock n' roll