kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

13.10.06

Susling updaterer

Ikke så meget at melde herfra........tingene ruller.......livet kører.........ikke de store interessante tanker.......har ikke lige haft fokusen......Skumfidus er kommet hjem fra Praha.....med kufferten fuld af vasketøj og fake-mærker......Hun ser dejlig ud.....har haft det godt og er stort set skredet igen.........skal jo lissom leve teenage-liv og den slags er der blæs på.......

Jeg har været til 3. samtale..............gik forrygende.......jeg er vild med det sted....vild med menneskene.......vild med opgaverne..........kryds fingre til I brækker jer.........Jeg har nærmest slået knuder på mig selv.............Jeg får svar på tirsdag.......det er næsten til at tisse i bukserne over........

Og så skal der holdes lidt weekend (med arbejde på søndag...hvor sjovt er det lige at være freelancer......hva, hva, hva.....?) og så tror jeg lige, at der skal kastes lidt rundt med noget mandfolk........uhm.......

God weekend......

Hov glemte lige Ugens stemning

Glad forventning

Jamen, den er der vel svaret på ovenover..........Jeg ved jeg kan, jeg ved jeg kan, jeg ved jeg kan........

6 Comments:

At 13/10/06 21:37, Anonymous Anonym said...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX og jeg ku' blive ved - pøj pøj Susling :-)

 
At 13/10/06 22:33, Anonymous Anonym said...

krydser fingre for vildt!

Det lyder SÅ godt!

 
At 14/10/06 09:49, Blogger Lizelotte said...

Det lyder da rigtig lovende - jeg har sagt det før: Jeg krydser ALT indtil tirsdag (pånær ben ;-)!!!

 
At 14/10/06 10:31, Anonymous Anonym said...

Jeg krydser samtlige fingre, hvis du lover at opretholde det høje niveau i bloggen ;-)
Man kan jo godt blive lidt bekymret, for har man lige så meget tid til at blogge, når man ikke længere er freelancer?
Nogen ting er man jo nødt til at prioritere højt, her i livet!

 
At 14/10/06 15:02, Blogger susling said...

Henning - jamen tak for rosen. Det gør mig meget glad at høre, at du synes min blog holder et højt niveau----det er lige før jeg rødmer.....Men faktisk tager det mig ikke så lang tid at klampe noget sammen.....Jeg skriver på en stemning eller en tanke...og så taster jeg bare derud af.....og det vil jeg da blive ved med at gøre.....uanset hvad....Men tak også for krydserne. Dem behøver jeg....det kan jo gå helt galt....:-(

 
At 14/10/06 21:56, Blogger Mette said...

der krydses og ønskea alt godt. karma så det basker....

 

Send en kommentar

<< Home