kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

17.10.06

Susling :-=

Hik, prut, cha cha...............jamen på denne matrikel er der ingen grænser for, hvor langt ude i sindets og intellektets kringelkroge man kan nå - eller absolut ikke nå. Skriver derudaf som en sindsyg....tænker derudaf som en gal.......har bare ikke de mindste hjernevinkler med overskud til gode indlæg.....alt er brugt op og helliget mamonens jagt..............nogle har så vidt jeg kan konstatere overskud til både at score og sænke på sexmåden. Andre er så finurlige, at man må korse sig og dårligt når ud på toilettet af grin......Her........Her sker der nada, zero, nix............får mig til at tænke på, om en af grundene til, at samfundet er blevet så humorforladt kan skyldes, at halvdelen af samfundet er ved at omkomme af stress......er man stresset, har man ingen overskud = ingen humor...........

....nåede så forøvrigt lige at slukke en brand påsat af to mærkelige unger nede i mit udeområde bare sådan mellem et interview, noget tekstproduktion og noget koordinering.......spurtede afsted med en spand med vand og min mobilbamse godt fastklistret, fordi jeg ventede en opringning.......multitasking på højt plan.......Den slags er godt at kunne......Men kors, hvor kunne jeg personligt godt trænge til en mental våbenhvile........bare et par dage, hvor alt åndende fred og intet skulle leveres......ikke engang bekymringer over økonomien.......Den slags tænker de helt unge forøvrigt ikke på......de har lige stemt bistandsmodtager, arbejdsløs, avisbud og kassedame helt i bund på prestigeskalaen........de gider heller ikke at betale til a-kasse og fagforening - say what.......er jeg en dinosaurus, fordi jeg tænker anderledes......? Til gengæld synes de, at stewardesser (flyvende servetrisser) og tog- konduktører er hamrende prestigefulde jobs........??????!!!!!!! Har vi at gøre med børn?! Sgu da umodent............Nå, men vi ved jo alle, at også de en dag bliver ramt af livets realiteter - synes så lige, der burde havde været et par forældre eller 7, der sku' ha' fortalt dem om det.........For når det rammer.........så rammer det hårdt........Men what do I care.........jeg tilhører hard core-generationen, hvor intet kom af sig selv........Og jeg står stadig.......


Ses derude!