kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

20.10.06

Susling om fredagen X 2

Nogle gange er jeg for skør......og jeg er fandme også for doven.....tager mig jo syv lange og en gammel madpakke at få klampet nogle betalingstekster sammen........jamen ved den søde grød fru Jodlio. De burde jo klampe i tasterne til blodet sprang fra neglene........

Spekulerer faktisk på, hvornår jeg bliver voksen, så'n på den rigtige måde...hvor man når alt det her man nu skal i en ruf og så tager vi den lige ovenfra og ned, så vi kan skynde os at komme i sommerhuset. Jeg ejer jo ikke engang et sommerhus.......mine unger må græmmes.......jeg ejer faktisk ingen voksenatributter overhovedet. Det eneste jeg ejer, er mig selv og så et underligt sugerør ned til min underbevidsthed- som jeg så selvfølgelig kan tjene penge på.......når jeg får løbet det skidt rigtigt i gang igen......Åh jov jeg ejer faktisk sådan en fjerkostestøveafting med teleskopstang.......Det er fandeme voksent........Den vimser jeg så rundt med en gang i mellem, når jeg husker på, at jeg har den og føler mig som stuepigen i en operette: Celestin og Floridor featuring Susling.......Se der skred den lige igen........suk.....bliver aldrig rigtig voksen.........kommer til at side på plejehjemmet, hvis jeg når så langt og skyde sammenvredede våde papirservietstumper efter de lækre mandlige plejere........mens jeg gnækker et gammelkonefnis...........

Måske er jeg bare udbrændt? Måske er jeg ved at være værdig til at komme på langtidsophold på et østrigsk nervesanatorium i starten af forrige århundrede......her kan jeg så sidde anæmisk og romantisk med et tæppe omkring mine ben, mens en flok unge overklasseofficerer i uniformer fra det østrig-ungarske-rige ser beundrende på mig og lystrer alle min nykker og vink.......soundtracket vil selvfølgelig være noget klassisk Strauss og Mahler...........Gad vide hvilken lodtrækning man skal deltage i, for at vinde det ophold.....


????????????????????????????????????????????????= en løsning?

2 Comments:

At 20/10/06 20:58, Anonymous Anonym said...

Kan vi ikke få koordineret det, så vi kommer på samme plejehjem??

 
At 20/10/06 23:21, Anonymous Anonym said...

Susling og Straussling...det nye komikerpar i Østrig!

Wauw...har du sådan en teleskopsuger!?
Respekt!!

:-)

PS. Hvad er et sommerhus?

 

Send en kommentar

<< Home