kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

20.10.06

Susling på en fredag

Nå, har så endnu engang udbredt mig skråsikkert om dette og hint. Betragt det som en øvelse.....Er jo i gang med projekt "jeg er over 40 og jeg mener, hvad jeg siger"......lidt af en udfordring, for kategoriske udmeldinger, hvor jeg er karl for mine holdninger og klar til at tage de tæsk, der end måtte komme, er trods alt forholdsvist nyt territorium for sådan en på-den-ene-side-og-på-den-anden-side-type som mig.

Kan I huske, at jeg for noget tid skrev, at jeg havde født en lille vred baby-pige i drømme?Det er nok hende, der sætter sig igennem.......Men i nat drømte jeg sgu, at jeg var gravid igen.....helt ærlig! Man kan jo ende op med en kæmpe mental børneflok......kan blive meget anstrengende med alt det her udvikling.....Må lige se at få drømt noget om noget mental børnepasning, så man kan få ro til at være voksen, knivskarp og enstrenget........

Har bortset fra det ikke hørt fra jobbet endnu - men det tager jeg faktisk meget roligt....jeg blev kontaktet af en anden fra stedet, som spurgte om jeg kunne hjælpe dem med en freelance-opgave, så et eller andet sted er jeg vel inde på lystavlen og uanset hvad, er jeg ved at være vant til, at mit liv ikke er easy-living........Det er åbenbart meningen, at det skal være på denne her måde......

Nå men:

Ugens Stemning:

?

JA lige nøjagtig -? nemlig ja! ?????????????????????????????????????????
Fordi jeg ikke fatter så meget lige nu.......fordi jeg ikke har haft tid til at mærke efter i denne uge. Fordi jeg faktisk ikke rigtig gider, at mærke efter heller, så derfor ????????????????. Men ?????????????????????? behøver ikke at være negativt. Det kan også være en pause før !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

?+?= !

Håber jeg.......

3 Comments:

At 20/10/06 15:23, Anonymous Anonym said...

Det er da lidt skummelt med alle de baby drømme - mon der er noget du ikke vil indrømme, altså at du gerne vil have flere? ;o)
Eller at du ser ungdommen slutte eller noget?
Ja, drømme kan jo både betyde meget og måske ingenting. Jeg har ikke børn endnu, men det forhindre jo ikke drømme. Jeg har drømt at min ca. 7 årige datter gik med en dukke i hånden ned af en lang trappe. Jo tættere hun kom jo større blev dukken, for til sidst at være en pige, levende, som lignede hende til forveksling i størrelse og alder, altså tvillinger - men der var kun en til at starte med... Tja

 
At 20/10/06 15:56, Anonymous Anonym said...

Ingen tvivl om at du føder en lille pige der er dig, ville en psykolog sige. At du tager vare på hende, så at sige.

Dem har jeg også drømt og fået analyseret -

Jeg tror det er en helt naturlig del af den proces du er lige nu.

 
At 20/10/06 16:29, Blogger susling said...

Ja de her babydrømme er interessante og vel også meget arketypiske....man barsler med noget nyt....Synes så godt nok lige to graviditeter og fødsler i rap er lidt meget at kræve af en gammel kone......Ved så godt hvad de betyder og det er helt klart ikke, at jeg gerne vil have flere børn. Den grænse satte jeg da jeg var 35 og det har jeg været meget afklaret med....kan godt lide børn og havde egentlig set mig selv med hel flok...men henafvejen mættede de unger jeg har og ville egentlig også gerne være working girl med fuld fart på....Til gengæld går jeg gladeligt på nas hos alle de babyer og børn, der er i min familie.....
Mine drømme er nok som du siger, Ella, at jeg føder mig selv....at det er på tide, at jeg tager mig selv alvorligt og kan lide mig selv og tager vare på mig selv.....i bedste furiestyle....Sgu egentlig fedt at være blevet over fyrre.....Bortset fra at øjenlåget begynder at følge med, når man tager øjenskygge på og frisør ikke længere er en luksus men en nødvendighed.....men ellers....:-)

 

Send en kommentar

<< Home