kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

18.10.06

Susling springer ud

I dag skal jeg mødes med en blogger......uhhhh....det føles næsten som at skulle på en blind date....bortset fra at jeg godt ved, hvordan vedkommende ser ud....så det er ikke helt i blinde.....Ku' ellers være sjovt.....to typer træder ind.....aner ikke, hvordan den anden ser ud.....sidder i en stiv time og venter hver for sig og tøffer så slukørede hjem igen.....Lidt vildt i øvrigt sådan at træde ud af incognito'en.......men hvad fanden...jeg er jo ikke den første der gør det..... og bortset fra det, så skriver jeg ikke noget her, som jeg ikke også ville turde sige i det virkelige liv.......Her bliver jeg bare ikke afbrudt og så kan "munden" løbe derudaf....lidt fedt for sådan en speedsnakker som mig.......!

Nå men tuttelut......vi snakkes!

2 Comments:

At 19/10/06 17:12, Anonymous Anonym said...

Spændende. Hvordan mon mødet gik?

 
At 20/10/06 20:59, Anonymous Anonym said...

Vi vil høre mere!

 

Send en kommentar

<< Home