kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

27.10.06

Suslings faste tema

Det er fredag. Det er tid til at gøre status over Ugens stemning

I denne uge:

Behersket forvirring

Ja for nogle gange kan man godt blive rundforvirret.....Jeg kan i hvertfald.... også selv om jeg efterhånden er toptunet i fleksibel tankegang og en tag-hvad-der-kommer-med-fatning-stemning. Der er alligevel tilstande, man ikke kan gøre så meget ved. Ting og begivenheder, der ikke kan forceres. Alligevel kan jeg godt blive rigtig gammeldags ked. Det var jeg i går. Jeg var så ked, at jeg græd. Pludselig føltes det hele så håbløst og som faste tramp på stedet. Fortvivlelsen skyllede ind over mig og jeg gav efter i et kort øjeblik. Det er selvfølgelig min jobsituation, jeg snakker om.........Og ved I hvad......så var det faktisk noget fis, at jeg skulle være så ked........for kort efter ændrede situationen sig.....så nu er faktum, at jeg skal lave en opgave og går det godt, så bliver jeg fodret fast og en gang i det nye år, så forventer de at ansætte mig..........! Ikke dermed sagt, at det gør mig lykkelig.......det gør mig lidt... ja....behersket og også stoisk.....Jeg træder lige et skridt tilbage, holder det hele ud i strakt arm.......og tænker mig lidt om...........

10 Comments:

At 27/10/06 09:36, Anonymous Anonym said...

Godt kæmpet, Susling.
Respekt.

 
At 27/10/06 09:40, Blogger susling said...

Beo....jeg er træt og jeg er forvirret....Men jeg bliver også nødt til at tage mig sammen....tænke klart....selv om en side af mig mest har lyst til at blive under dynen.

 
At 27/10/06 11:43, Anonymous Anonym said...

Nu kender jeg dig slet ikke, men...kan din reaktion være en slags udmattelse efter at du har satset så hårdt på at få jobbet - og nu hvor du står og hiver og flår i målsnoren og endda kan se det venlige smil hos manden med vinderpokalen lige bag stregen, så kommer trætheden bølgende ind over dig?

Da jeg fik mit livs første betalte job som journalist, i 1989, fik jeg omgående halsbetændelse så jeg mistede mælet i en hel uge...og det kaldte jeg selv et 'positivt chok'.

Du er jo stort set i mål, men okay...der skal jo også præsteres noget undervejs.

Og så er der dopingkontrol!!!

Haha.

Godt gået, Susling...sig til manden (der jo også har fået job?...bravo!) at han skal brygge dig en kop kærlighed.

Du er en fighter, men fightere skal jo også hvile sig ind i mellem.

:-)

 
At 27/10/06 11:53, Blogger susling said...

Jo Beo, det er nok nogenlunde der vi er henne....udmattelse....kan så bare ikke lige slappe musklerne helt endnu...der skal lige præsteres...heldigvis er det ikke farligt det jeg skal...nærmest lidt leg....
Og ja manden fik fast job i august - han er grafiker....det har også været en tour de force for ham (hvem taler creative valley - sådan noget fis....vi skal slås skal vi). Nu er han glad...han har nemlig et meget veludviklet forsørgergen- på han-måden.og så er han kommet et sted hen, der er perfekt for ham og hans humor og temperament. Så jeg garanterer for at han brygger kandevis af kærlighed lige nu.

Hvorfra ved du i øvrigt, at jeg er en fighter?

 
At 27/10/06 11:55, Anonymous Anonym said...

Hvis du ikke er en fighter...så er der en voldsom diskrepans mellem din blog og dig som person.

Jeg er fast læser af din blog, fordi den KOGER af energi - men måske er det kun i sproget at du kan slås?

Haha...så ville du minde om en jeg kender.

Fra spejlet om morgenen.

Tihi.

:-)

 
At 27/10/06 12:01, Blogger susling said...

Hm....der er jo det her med at se sig selv og at blive set af andre.....noget jeg spekulerer en hel del over....

Bortset fra det skal jeg have noget ud af døren nærmest i forgårs....men det er noget, jeg stort set kan lave med venstre fod....så det keder mig så meget, at jeg ikke kan tage mig sammen.....Kender du det? Og har du et godt råd?

 
At 27/10/06 12:05, Blogger susling said...

Hov Beo, pardon min selvoptagelse...læste jeg noget med, at du havde fået det job du søgte?

 
At 27/10/06 12:05, Anonymous Anonym said...

Jeg synes du er kommet langt i processen, det er super at de har valgt at bruge dine talenter, og på denne måde finder du ud af om det er det sted du vil ofre hjerteblod for. Og pengene kommer i kassen. Det er ikke skidt at komme ind i et firma den vej du nu gør - slet ikke endda.

Træthed og udmattelse følger store følelsesmæssige præstationer.

Nyd weekenden Susling, med on kop kærlighed i sofaen :-)

Og jeg er forresten slet ikke i tvivl om at du er en figther, en jeg gerne vil møde :-)

 
At 27/10/06 12:11, Blogger susling said...

Tak Ella....jeg tror,at jeg tager koppen i sengen i stedet - hvis man ellers ku' få fred for de unger- den ene hænger oppe til langt ude på natten og den anden kommer hjem med fynd og klem og støj på et tidspunkt, hvor anstændige mennesker sover;-)

Ku' også godt tænke mig at møde dig - er ret sikker på, at der ville bliver grinet meget!

 
At 27/10/06 12:51, Anonymous Anonym said...

Nej, Susling...hvis du har læst at jeg har fået det, så er det ønskedagdrømning på mine vegne...men tak.

Fristen er dårligt nok udløbet, så-eh...dét! Og jeg tror sgu ikke rigtig på det - de plejer at hyre nogle unge nogen med smalle hofter. Men vi må se ad, som sopranen altid sagde.

hep!

:-)

PMS. Ja, OM jeg kende til det at man ikke gider lave det kedelige som man SKAL...jeg skulle have været på job nu, men gider ikke rigtigt. Nå...jeg er smuttet.

 

Send en kommentar

<< Home