kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

31.10.06

Susling uden holdning

Jeg burde have en holdning. Mennesker med holdninger er spændende mennesker og er de enige med mig, synes jeg oven i købet, at de er sympatiske........Hvis jeg havde en holdning, så er der faktisk ret meget, man kunne have en holdning til lige nu. Man kunne synes, at:

  • Flugtbilister, der dræber tilfældige mennesker og bare kører videre er udtryk for en forråelse og stubiditet i samfundet - det har været lige lovlig mange grimme tilfælde på det seneste- så indfør dog en psykotest i forbindelse med køreprøver
  • En af magtens mænd, da seriøst må have fået en skrue løs, når han i den grad har set sig gal på Bupls formand....og i den grad planter historier om en debat, der ikke er medieaktuel lige nu...Slip det Lars Løkke.....det er dybt uklædeligt og afslører en ting, som jeg helst ikke ønsker landets ledere skal være
  • Irak-krigen er blevet uhyggelig. At det kun kan ende i en endnu værre katastrofe.....at landet bliver en satelitstat for Iran og at denne krig er med til at destabilisere hele Mellemøsten
  • Indvandrer-og flygtningepolitiken i Danmark er gået i hårdknude. Den er resultatet af en flok mørkemænds hærgen....og de er ikke kun farlige......de er også lidt sådan - øh- læste i går, at Krarup ville have flyttet den danske grænse længere ned i Tysland - ØH? Snakker vi højspændt nationalisme fra forrige århundrede.........
Jeg kunne blive ved, hvis jeg havde tiden til at have en holdning. Har jeg bare ikke lige nu....Jeg har for travlt til at have en holdning......skal videre med de kedelige og så er det vist gået helt fint med den opgave, der skulle være en slags prøve på min kunnen, det sted jeg gerne vil være. Men jeg er ikke kvinden, der sælger sine æg, før bjørnen er skudt.....Så den sidste linje har I slet ikke læst......og I har heller ikke læst og jeg nu går i gang med et nyt rygestop......Det snakker vi slet ikke om - overhovedet..........!

Ha en god og regnvåd dag.....her på kanten til november.

1 Comments:

At 31/10/06 19:31, Blogger Blomkvist said...

Hehehe det lyder da som om, at du har rigeligt med holdninger ;-)

 

Send en kommentar

<< Home