kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

10.11.06

Susling siger......

Tilgiv mig gårdagens selvoptagelse. Jeg kom bare til at tænke på, hvordan vi alle sidder bag skærmen og maler ordbilleder - collager - abstraktmalerier - af os selv. Nogle har valgt at have billede på, mens andre tegner og fortæller udelukkende med ord. Jeg kom også til at tænke på, at jeg endnu ikke er blevet overrasket over en blogger, når jeg har mødt dem i virkeligheden.....Jeg kender jo allerede deres tanker, deres sind. Vi fortæller så meget om os selv med de ord, vi vælger og det vi vælger at fortælle om. Dybt fascinerende og - slår mig lige - også med stor tillid til omverdenen. Tillid til, at andre modtager det, man siger i den rette ånd.


Ugens stemning er i øvrigt:

Hov

Helt banalt fordi det allerede er fredag igen og dagene bare er fløjet afsted. Hov fordi, det ser ud til min økonomi får et lille tiltrængt boost. Hov fordi jeg har konverseret med nogle meget dejlig mennesker i denne uge. Hov fordi ungerne er gode og holder meget af hinanden. Hov fordi jeg i denne uge har grint og fjollet med My Guy, som jeg gjorde før i tiden. Og hov fordi livet lige nu egentlig er ok. Jeg er her i hvertfald endnu.......

4 Comments:

At 10/11/06 13:14, Anonymous Anonym said...

Hov...jeg har ikke noget sige til dit indlæg i dag!!
;-)

 
At 10/11/06 13:23, Blogger susling said...

Din mundlammelse er tilgivet. Sad selv lige og tænkte på, hvor gudsjammerlig kedelig jeg har været i denne uge.....Ingen sjove betragtninger ingen skøre sus......bare ryvkedelig og humorforladt......blame it on the moonlight!

 
At 10/11/06 13:48, Anonymous Anonym said...

Nå!...mener du i din blog?
Jeg synes du har været for sygt i orden!
Hm!
Nå...jeg er før blevet beskyldt for at være alt for nøjsom, men alligevel!?
:-/

 
At 12/11/06 12:29, Anonymous Anonym said...

Dejligt indlæg. Interessant at du ikke bliver overrasket, når du møder folk i virkeligheden. Jeg bliver heller ikke overrasket, og det er skønt at møde folk, man på en eller anden måde kender godt.

Har før kaldt det som en barndomsven uden fælles minder...

Men alligevel har jeg prøvet, at man bare er for forskellige i den virkelige verden. Det var også sjovt at møde en, der har utrolig lidt selvtillid. Hun sagde at hun var grim og fed. Så da en utrolig smuk pige stod og ventede det aftalte sted, stillede jeg mig bare ved siden af hende og ventede videre. Indtil hun sagde: Undskyld er du Space?

Nb. Ja rart når det man skriver modtages "rigtigt". Man kan jo godt åbne en del op. Synes fx det er lidt irriterende, hvis folk tror, man vil date. Eller ikke respekterer, at man har valgt at være anonym.

 

Send en kommentar

<< Home