kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

4.11.06

Susling elsker

Dig og mig, My Guy. Os to forbundet, som den gang vi først så hinanden. Som da jeg så din smukke profil og din sanselige mund tværs igennem det hele. Som når vi mødtes tilfældigt i byen og luften sitrede....Jeg sitrede.....Som første gang jeg gik med dig hjem. Lige der blev vi for alvor forbundet og jeg kunne bare ikke give slip. Som da du jagede min dumme ex-kæreste væk ved bare at sætte dig ned foran ham og nedstirre ham, mens jeg stod i stuen ved siden af og bed knoerne til blods. Som vores første store skænderi, hvor du vækkede mig dagen efter med en flaske af min yndlingsparfume og den længste rose, jeg nogensinde havde set. Som de lange, kolde vinterfirsere, hvor vi aldrig havde penge, men vi havde hinanden.

Dig og mig, My Guy. Os to forbundet, som da jeg tog et fast tag i dine brysthår, mens jeg fødte og ikke gav slip, før vi fik vores lille pige. Som da du stod ved siden af mig på rådhuset og var så glad. Som de gange, hvor din sanselige mund vendte mundvigene nedaf, fordi du var så ked og jeg ikke vidste, hvordan jeg kunne hjælpe dig. Som dengang du stod lidt opgivende og tænksom og så på en reol med Matchboksbiler i Fætter BR og vi ikke vidste, hvad jeg havde inden i min mave. Som da vi pludselig blev fire og du var så fortvivlet over, at du ikke kunne forsørge os og som den stolthed, der lyste i dine øjne, da du kunne igen.

Dig og mig, My Guy. Os to forbundet, som når du har kreative kriser og jeg ved, hvad jeg skal gøre. Som når vi begge har mistet forældre og mærker hinandens sorg. Som de snakke vi har om at komme videre og beholde gejsten, for det vi brænder for. Som når vi mødes i samme musikoplevelse. Som når vi synes, at det samme er sjovt. Som når jeg kender dine vaner og du mine. Som når du lever dine særheder ud og tilgiver mig mine. Som når du er selvretfærdig og jeg er ligeglad. Som når du klarer problemerne og jeg bliver stolt. Som når jeg står og betragter dig i badet og din dejlige krop er helt skummet til. Som når jeg stadig mærker din og min sitren. Som når vi finder hinanden igen, hvis vi har været mentalt væk fra hinanden i perioder.

Dig og mig, My Guy. Os to forbundet og så klarer vi nok resten, som vi altid har gjort.

15 Comments:

At 4/11/06 13:04, Anonymous Anonym said...

Sådan!

 
At 4/11/06 14:02, Anonymous Anonym said...

Waw, det er smukt og sådan som det skal være!

 
At 4/11/06 14:58, Blogger susling said...

Øh tak, for de fine kommentarer. Jeg føler mig lidt blufærdig over, at have skrevet en "offentlig" kærlighedserklæring. Men det er sådan jeg føler på 23. år og jeg er så glad for at gnisten hele tiden kommer igen og igen og at det bare bliver ved og ved....Og så må jeg også indrømme, at jeg bliver mismodig af, at læse og høre om så meget kærestesorg og kærestesøgning og fremmedgjorthed her i blogland og ude i den store verden. Det er i virkeligheden så enkelt.....man skal bare ville hinanden og kunne lide hinanden som personer...så gider man også at kæmpe for det, der betyder noget.....for gu' har vi da haft kriser og utroskab og skænderier.....men vi har altid sat hinanden over alt andet (bortset fra ungerne, men de er jo bare en del af vores *rødme* *stort ord* *host* kærlighed.)

PMS. > Beo jeg har i flere dage funderet over om jeg turde, om jeg skulle, men så læste jeg din "100 ting om dig" og så tænkte jeg:"Jeg tør sgu godt! Og er der nogen, der træder på det, så får de med kagerullen."

 
At 4/11/06 16:30, Anonymous Anonym said...

Godt du turde, Susling!
Jeg under dig og din guy alverdens lykke og samhørighed.
At min liste så er fri fantasi gør vel ikke noget så...vel?
;-)

 
At 4/11/06 16:37, Blogger susling said...

Beo...det er den ikke....din liste er ikke fri fantasi..sådan kan man kun skrive, når man betragter og når man elsker/har elsket.........Kom ikke her, du...Og du har haft det samme som mig....nogle gange går man bare hver til sit...det sker jo...Har også læst dine smukke beskrivelser af din datter - den grønne yo-yo...den slags skriver man kun fordi man ved......! Skal have læst dine digte....vil bare gerne have godt rum til dem....

 
At 4/11/06 18:21, Anonymous Anonym said...

Hahaha...tusind tak, Susling, for dine søde ord. Elsket har jeg nok...så meget jeg nu kan - og kærligheden til min datter og stedsøn er så stor at den nærmest kan vælte mig. Hende min frit opfundne 100-tings kæreste har aldrig levet, men er et sammentræk af mange observationer af andre. Men det er vist også det, du mener?
At yo-yo historien IKKE er fiktion gør bare al fiktion meget bedre, og virkeligheden allerbedst.
Go, Susling!
:-)

 
At 4/11/06 18:31, Blogger susling said...

Et sammentræk! Jamen, det er vel det man gør.......jeg gør det jo bare med den samme.....men inden i mit hovede, der findes også alle de andre dejlige mænd, dem jeg også kunne lide og hvis ikke det havde været for My Guy.....så havde de nok også været der....som det er nu sætter de ham istedet i kontrast.....Og ham elsker jeg dybt og oprigtigt...lige nu så meget, at jeg i dag sagde til ham, at: "Du, havde vi siddet i samme sandkasse som små, så havde jeg slået dig oven i hovedet med min røde plastikskovl!" Hans kommentar:" Så var jeg nok blevet ked af det." Men tilføjede han:" Jeg ved jo godt, at det ville være fordi du ville have min opmærksomhed." Oh ja...han kender mig......;-)

Den grøne yoyo er bortset fra det en af de smukkeste kærlighedsbeskrivelser jeg har læst længe.......Du burde lave en novellesamling.......Det var meget smukt og intenst....Jeg huskede pludselig de gange jeg selv ville hoppe på tungen for at gøre mine unger glade...

 
At 4/11/06 18:54, Anonymous Anonym said...

Jeg smiler af de ting, du fortæller om dig og din guy...I like!
Puds ham!

:-)

 
At 4/11/06 19:57, Blogger susling said...

Mig og min røde plastikskovl......og ham og hans blå rive.....os to.....Jeg tror vi tager den i fællesskab.....:-) Men tak Beo.....ha´en god aften...

 
At 5/11/06 02:51, Anonymous Anonym said...

Det er saadan det er at have fundet man oensker sig - uanset alder (jeg er ikke +40 endnu :-) )

Smukt smukt smukt Susling, det handler nemlig om at ville og blive ved med at vaelge hinanden.

 
At 5/11/06 15:11, Anonymous Anonym said...

SMUKT :-) At ville samhørigheden. Det vil vi også her ;-)

 
At 7/11/06 15:16, Blogger Mie said...

Wow, Susling - så fik man lige gåsehud dér :-)

 
At 7/11/06 15:28, Blogger susling said...

Jamen tak og i går synes jeg så, at han var et kæmpe numsehul, fordi han nogle gange går ind og modarbejder mig i forhold til ungerne og var stresset og ikke til at nå.....var jeg så heller ikke.......men det er jo også sådan det er op og ned, men sammen....:-/
Mie >håber du trives gevaldigt
5-6 > man mærker kærligheden til din PHIT

 
At 8/11/06 01:52, Blogger Lommen said...

Og så troede jeg, at influenzaen havde suget al energi ud af mig, men dér var du og din blog, Susling, og vupti - så var energien dér jo igen! :-)

Rørende, meget, meget rørende. På en alt for sjælden måde...

 
At 8/11/06 08:10, Blogger Lizelotte said...

Det er sååååå smukt. Og nede på jorden på samme tid.

Lækkert indlæg, Susling...

 

Send en kommentar

<< Home