kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

3.11.06

Susling er sur

Jeg har slettet den forrige post......gider egentlig ikke høre om andres besværligheder med kærligheden. Gider heller ikke høre om andres succes med karrieren. Gider ikke en skid. Er bare pisse sur og tvær og ved at brække mig. Dagen startede ellers fint.....men hen af vejen kan man jo køre sig selv ud i en tilstand, hvor det hele bare kan være skide lige meget.......Og det er det sgu nu.......

Skulle ha' skrevet en artikel, men kan hverken få fat på ordentlig fakta eller interviewpersoner, så der røg den tidsplan.....Har ikke en hørt en bønne fra bureauet med opgaven...siden jeg fik hurtigt tilbagemelding pr. mail fra to forskellige om, at det så rigtigt fint ud.......men hvad fanden skal jeg bruge det til, når jeg i den grad har brug for at blive strøget på kinden og få at vide, at jeg er god til det, jeg gør og det vil man sørme da gerne betale penge for..........hænger bare her i limbo.....ved ikke engang om jeg kan sende en faktura. Modtager så også lige et afslag på et job, jeg havde glemt, jeg havde søgt og i øvrigt også var skide ligeglad med, især da når behandlingstiden fra jobopslaget og til nu har været næsten 3 måneder......Nok ikke lige der man rider samme dag, som man sadler.......Jeg ville da være gået helt i død.................Men alligevel...bare dagens nr. 3 lussing..........Hjemmet ligner selvfølgelig noget der er løgn, men det skider jeg sgu på..........og så kan jeg jo sidde her som en anden idiot og filosofere lidt over, hvad der mon egentlig er galt med mig, siden intet lykkes for mig. Hvilken guds sukkermad har jeg pisset på fornyeligt, siden jeg åbenbart bare ikke kan få en skid op at stå, bortset fra noget hos My Guy og det er jo helt godt, at den side er tilbage på sporet............Men det er sgu alt for positivt..............så jeg plager lige mig selv lidt mere med, hvad jeg nu har for hånden........


Hvorfor helvede skal jeg blive ved med at køre i de samme cirkler? Og jeg kan godt sige jer, at lige p.t. hager jeg mig fast i det her bureau..........De har bare at synes, at jeg er den cooleste og bedste ever..........for skal jeg sidde til bare en samtale mere og synge lange fantastiske sange fra de varme lande foran en flok ja, jeg ved ikke hvad' er, så brækker jeg mig ud over mødebordet........Og skal jeg stå model til en til afvisning, så er jeg den der spænder rygsækken og bliver posedame..............

Og ugens stemning skulle i øvrigt have været:

Kærlighed

Men det bliver det så ikke................Pis os........

1 Comments:

At 3/11/06 20:23, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

Så bliver du eddermugme den smukkeste posedame everseen. Vil du lige være så venlig at droppe de der så usunde tanker! Alt kommer til den der venter..... det ved jeg. I hvor mange år har jeg ventet på Charmetrolden? med nogle fejlslag ind i mellem.
Knuser fra hende som altid tror på dig , fordi jeg ved du kan.

 

Send en kommentar

<< Home