kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

11.11.06

Susling siger, at så er der fest

Ai..er der så ikke rigtigt.....ikke på vi myldrer sammen med raslende poser-måden.....den slags sker jo også engang i mellem.....Men i dag er det mere, fordi vi hører Poul Weller på højeste volume......Han har fulgt mig lige siden, jeg første gang hørte The Jam. Stod lige over på Style Counsil-perioden bortset fra et par forrygende numre som: "Shout to the top" (hvor mange andre kan ramme beatet så præcist med et symfoni-orkester) og det gigantiske hit: Walls came tombling down." Men efter at han gik solo igen...........Uhmm..........Det er sanser, luftguitar, fortid og nutid. Det er vrede og følelse og en mand, der aldrig har solgt ud........Han er venstreorienteret, han er politisk og han laver musik, der smører og rammer........Jeg ved, at The Who's Pete Townsend har stor respekt for ham.........Tjek ham ud, hvis I endnu ikke kender ham....
Go go go go.........gooo!Nå jeg er skredet......skal bare høre mere på højeste volume-knap!

2 Comments:

At 13/11/06 14:33, Blogger Lizelotte said...

Uhm - the Jam ... elskede Carnation og de andre fede numre de lavede. Jeg har ikke fulgt Weller, men vil da seriøst overveje at tjekke ham ud!

 
At 13/11/06 15:00, Blogger susling said...

Go, go, go Lisling, jeg tror, at du vil elske det.....Det er stort, småt, råt og intenst på en gang!

 

Send en kommentar

<< Home