kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

14.9.06

Susling.....

Mand! Nogle gange vælter indtrykkene bare ind......man ser dit....man ser dat......man gør sig nogle betragtninger........man tager initiativer......får nye indfald......synes det sjove ligger i hver lille ting, der sker.......

Andre gange er der bare stille.....nej ikke stille........der er simpelthen larmende tavshed.........Jeg har tjekket.......kan ikke høre en fis.........Håber seriøst, at det er stilhed før storm....ka' nemlig godt blive lidt bekymret for den her tavshed.......Jeg mener.......et eller andet burde jeg da ha' i hovedet.......bare en lille interessant betragtning.......noget drama af en art........men ville nok ikke lægge mærke til det, hvis det kom.........selvfølgelig med mindre det var noget med nogen penge, der sku' betales....eller en stor uretfærdighed ramte mig og mine........ok, så ville jeg nok reagere....tror jeg........

Nå, men kan da i det mindste fortælle, at Gammelveninde endelig har fået kørekort og spurter derudaf i sin nye lille dyt.......den er selvfølgelig lilla.........hun påstår, hun har valgt den ud fra farven.........ku' jeg også finde på.........: "Ja god dag, jeg ku' godt tænke mig at se på en rød bil.........Siger De motorkraft og sikkerhedsudstyr? Lille De......den skal være rød, har jeg sagt........Ok, nok så med automatgear! Har de noget pænt rødt med automatgear? Siger De med overliggende knastaksel? Skal De være sjofel?"


Jo, sådan ku' samtalen nok forløbe, hvis jeg en dag sku' ha' min egen personlige lille konedyt......bliver så nok in my dreams........som om jeg får kørt en meter..........selvom jeg må indrømme, at hvis Gammelveninde kan, så kan jeg også..........Ok er røget på listen.........må tage rutinekøretimer med ham, som fik gjort Gammelveninde så selvsikker bag et rat............

Nå jah......så er Magic Boy fra New York på fransk visit.........har lige lagt billet ind på en cocktailaften........selvfølgelig mixet af My Guy......hans cocktail lægger jo lissom bunden seriøst, om jeg så må sige.......Ser jeg frem til.....Altid fedest at gnide sig op af mennesker med gang i........nej fis.....han er bare dejlig og ægte............Nu vi taler om gamle kontakter.......er blevet kontaktet af en gammel kollega fra way back.........det går ham godt.......synes jeg er dejligt......Han synes, vi skal mødes over en latte en dag........Halli Hallo......kan godt være, at han er 10 år eller sådan yngre end mig.......og den generation drikker jo latte.......tror så aldrig, jeg nogen sinde har bestilt en latte i mit liv..............café con leche....jep.......café au lait...jep.....cava.....tyrkisk kaffe...græsk kaffe......espresso....
.....cappuchino......wienermelanche......einen weissen.....einen braunen......men latte! Ikke om jeg nogensinde vil sidde og sippe latte i fuld offentlighed........so 30-something.......bortset fra det hang vi vildt meget ud sammen dengang for 8-9 år siden.......var skide skægt.........og egentlig underligt, som folk bare glider ind og ud af ens liv..........pludselig havde vi bare gang i andre ting.........mærkeligt........får mig til at tænke på, at når jeg bliver gammel, så bliver jeg nok nødt til at flytte et lille provensielt sted hen.......sådan et sted, hvor man ved hvad alle laver...hele tiden.........selvom jeg faktisk allerede bor sådan et sted nu........har haft de samme naboer, underboer, genboer osv. i evigheder.........ved hvornår den ene bliver skilt og den anden får en kæreste......hvem, der flytter og hvorfor.......hvem der er nogle svin, hvem der drikker.......hvem der bliver syge og hvem man gider hilse på og ikke hilse på............egentlig skide provensielt det sted jeg bor..........måske det derfor jeg er så tanketom lige nu......sker jo ikke en skid.......ikke en fløjtende hujefis.....så uretfærdigt overfor mine nye støvler og mit nye glamhår.......jeps fik det lige farvet og stilet......orker bare ikke, at rende rundt med semigråt hår.......så lige nu ser jeg faktisk ret forrygende ud, hvis jeg selv skal sige det.........og det skal jeg jo.......Happy Camper...remember........Fåååååårck må lige få sendt ansøgninger og så er det også de to jeg venter svar på........same, same..............Kære Gud, giv mig et liv med drøn på........jeg keder mig.......!!!!!!

PS. Tror jeg har fundet vidundermidlet indenfor lusegrooming. Det er nyt på markedet. Hedder Hedrin opløsning og DET VIRKER.........fantastisk......begge unger er så glade!!! Kan anbefales meget kraftigt!

5 Comments:

At 14/9/06 14:58, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

Hej Pusling, lus har vi haft...ækelt stads, siger jeg bare! Lilla bil har jeg snart også "haft" .Hun er stadig hos mekaniker, som snyder for vildt, prøvede i går at bilde mig ind,at den først var fit for drive, men pludselig alligevel ikke ville lyse, skulle bruge et døgn mere. Han er fuld af løgn, det ved jeg bare. Ang. Kørsel: Susling go for it

 
At 14/9/06 15:12, Blogger susling said...

Måske sku' du prøve mine irakere? De kan fandeme få hvad som helst til at køre.....orker jo ikke rigtigt hvis lille lilladytten ikke kan komme med mig ud og køre.....er jo så stolt af dig......!!!! Har nærmest haft kramper over, at du kan og jeg stadig er sådan en taber.....(Ps. har ringet til ham dimsen...han var meeeeeeeget pædagogisk....tager nogle timer med ham snarest.....så ca. tror jeg).

 
At 14/9/06 15:56, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

Godt Susling, er han ikke bare søøøøød? Jeg er sikker på at hans pædagogiske evner rækker langt, men pas på! Ser det for mig: Susling-nu med pakistaneryngel, vil lige tilføje, at det ikke er det værste, tværtimod!

 
At 14/9/06 16:01, Blogger susling said...

Ah hvaaaaad......mener du, at han også er lækker???? (MHT. yngel har jeg vist i øvrigt overskredet sidste salgsdato....og heiii igen...har sgu' da mit eget Herlev-yngel....og ka' forøvrigt da lige overskue Herlev-vedhæng.......altså helt ørli......Flinko.....! PS. bortset fra det pakistaneryngel kan være meget smukt og dejligt....har jeg jo set...! :-)

 
At 14/9/06 23:08, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

Nej Susling, han er ikke specielt lækker, men heller ikke det modsatte! Øv Havde da håbet på lidt flere Herlevyngler, de falder jo også rimelig godt ud. hi hi

 

Send en kommentar

<< Home