kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

8.9.06

Susling spørger...

om I kender den her med, at andre kan gøre én i rigtig dårlig humør? Hvor man pludselig får en sydende irritabel følelse i kroppen og mest af alt har lyst til stikke en ordentlig blodtud *smak* og skråle: Rend mig et vist sted!!!! Så kan du selv lave dit lort!

Jeg får det en gang i mellem sådan, når jeg føler mig fanget i en uretfærdig situation eller hvis nogen taler ned til mig og jeg udmærket kan gennemskue deres skjulte agenda......Det er sgu' bare fordi de selv er ved at pisse i bukserne af skræk, fordi deres prestige står på spil i en eller anden form.......

Men hvorfor tale ned til andre? Hvorfor nedgøre andre, for selv at se bedre ud/eller rede sit eget skind? Det er primitivt og ikke særlig befordrende for et godt samarbejde......

Mit store problem er nu, hvordan jeg får rystet den følelse af mig? Gider sgu' da ikke få min dag ødelagt af en pissemyre forklædt som projektleder......

Update: Nye støvler hjælper altid altid altid altid på humøret!!!!!! Har lige erstattet mine højelskede adskillige år gamle total nedslidte Campers med et par nye funky brune.....og kom ikke og sig, at den slags er jeg for gammel til. Sidder lige nu med lykkelige fødder i mine oldgamle højtelskede armybukser købt på et overskudslager og min højtelskede lettere udvaskede tusegamle brune t-shirt fra French Connection, som altid gør mig i supergodt humør, fordi den har sådan nogle funky blomster på fronten lige ved mine babser....Ha' tag den, habitklædte pissemyre!

2 Comments:

At 8/9/06 16:36, Blogger Uden Relevans said...

Kender det godt, bare rolig vedkommende vil brænde i helvede sammen med Ullas horekollega. :)

 
At 9/9/06 17:44, Anonymous Anonym said...

Nye sko virker for nogle, at flytte om, male eller på anden måde forændre vores hjem, det virker for mig. Men det er godt du ved hvad du skal gøre, for at humøret får et opsving.
Og man kan da ikke blive for gammel til Campers?!

 

Send en kommentar

<< Home