kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

30.8.06

Susling på stranden

Jamen, så tager man sin cykeltur ud til den fredelige badebro, for at høre hvad tankerne kan fortælle én i dag..........wuish.... kommer cyklende langs med vandet......stiller cyklen, ser i det fjerne en blond dame i gummistøvler med to hunde. Tænker: Fandme nogle store hunde! Gad vide om de angriber en i deres kåde legesyge....? Men tænker også: Fandeme nej! Jeg sparker sgu bare til dem, hvis de gør det......! Går henover sandet og sender den blonde et smil.........Den slags gør jeg........Smiler til fremmede.....Har så lige lidt vand i øjnene, så kontaktlinserne slører, men smiler lystigt videre, mens jeg målrettet går hen mod badebroen......Tågen fra de vandede kontaktlinser letter og jeg ser at den blonde sgu er Anne Linnet.......OG HUN SMILER TILBAGE og siger til mig: Nå, der er nok nogen, der er friske på en tur i vandet! Øh, var så ikke lige det jeg skulle, men hvad........
Og så er det bare at jeg ville sige: Ingen tvivl om det, jeg hænger bare ud de rigtige steder!

Nu er jeg forøvrigt ikke særlig kendiss-liderlig.......Det er da også bare helt almindelige mennesker - ok med et erhverv, der er lidt anderledes end det gængse-men ellers bare helt almindelige mennesker. Lissom de radikales kronprinsse Margrethe.....hende mødte jeg forleden på en joggingtur.......Jeg smiler...Hun smiler.......og så er den potte ude....Har jeg forøvrigt fortalt, at min far har serveret fast for dronningen? Han smilte...Hun smilte......Han tændte en smøg.....hun tændte en smøg........Everyday people......everyday lives......

Og nu skal jeg videre med mit....