kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

17.8.06

Susling sukker.........

Spørg ikke om, hvad du vil ha', men hellere om det du ikke vil ha'. For ærligt talt, dårligt har man brokket sig over den totale kedsomhed og så står man og bliver hevet i - i alle ender....Tempoet er vist ved at speedet op efter sommeren.......Det er faktisk også dejligt. Jeg kan godt li' tempo og udfordringer.......og nu tager jeg en dyb indånding, for nu ruller det....Flere af de kedsommelige og så noget rigtig spændende......kryds fingre for mig......

Lidt udeliv snupper vi også på vejen...en weekend i telt og godt selskab med børn og folk og fæ på Hveen (lidt semi-Sverige)....Så forretningsrejser....kundemøder.... skal lige presse en slankekur ind.....børneomsorg....rent sengetøj....lejrtur....lektielæsning med ungerne.....rengøring (skal jo til).....vasketøj..artikler..møder..oplæg....og et furiebesøg hos frisøren.....genopretning gik af h..til......er aldeles deprimeret.....så nu tager mester over......hader egentlig at være et brokkehovede....men det er ikke ok, at se værre ud efter man har været til frisøsen end før....... vel.........Nu debatten går på arbejdsløse og flaskehalse kan man kun konstatere, at arbejdsgiverne måske også selv sku' se på, hvad de egentlig byder folk.....Mens min frisøse klippede mig, underholdt hun mig i hvertfald med, hvor hårdt de arbejdede,at hun igen havde en 10 timers dag, hvor få minutter de havde til hver kunde og hvor sulten hun var, fordi der aldrig var tid til frokoster.........cool......burde ha' set skriften på væggen.....går aldrig godt.....bliver jeg aldrig klogere? Havde f.eks. på et tidspunkt en session hos en fysioterapeut, som jeg på en eller anden måde fik konverseret frem til, hvor meget hun hadede sin eks-mand.....ikke godt......jeg havde ondt i ryggen en uge efter.......



Sig fra, siger jeg bare......kan man ikke levere ordentlig eller distancere sig fra problemerne, så det går over præstationen.....så er det nok på tide, at stå af....at tage tingene op til revision..gøre status........hvad der nu skal til....og det ved man jo bedst selv......

Susling susser videre.........