kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.8.06

Susling.....tjaaa

Det var så dagen, hvor jeg vågnede optimistisk op.....kl.6.30 og alt det her...tog kattelort og alt det her, ser mig selv træt i spejlet.........og Satans........det her hår er ikke godt.....har lige spænderet 450 smakkeroons ud af penge, jeg ikke har og så ser jeg værre ud, end jeg gjorde, før jeg frekventerede modefrisøsen......indrømmet, ikke det store......verden har jo meget vigtigere ting på tapetet, men hold kæft, hvor bliver jeg deprimeret, når håret ligner lort...........og jeg ved, at den er gal, når man pludselig skal stå med skum og voks og vandsprøjte og bruser og tre gange forsøg på at rette op på noget, der ikke kan rettes op på og er lige på nippet til at hente den gamle sløve køkkensaks.........Undskyld, men jeg får simpelthen en klump af arrigskab i maven, når fagfolk laver noget hø og især, når det går ud over mig.......Personligt er jeg meget på at lave et godt stykke arbejde. Jeg tænker så det knager og forsøger altid, at finde gode solide vinkler eller tilgange til det jeg skriver, koncepter, redigerer osv. P.t. interviewer jeg de kedeligste personer, der egentlig ikke ved, hvad de vil....jeg får ikke udstukket rammer fra opdragsgiveren....og emnerne er noget, jeg ikke er ekspert i, så det kræver noget research.....men jeg garanterer for, at jeg gør mit bedste......researcher, interviewer så kvalificeret som muligt......hører på problemer og snak, som dybest set ikke vedkommer mig, men opdragsgiveren.......stryger med hårene.....og forsøger altid, at finde det interessante i lige netop det emne jeg har gang i...............Jeg er også helt med på, at sku' det ske, at jeg laver noget hø, så er det ok at komme tilbage, for at få indføjet rettelser, tilføjelser osv...............

SÅ NU HAR JEG RINGET TIL MODEFRISØSEN OG DET ER EDDERMANNEME OM, AT FÅ GJORT DET BEDRE!!!!!! PÅ STEDET!

Susling - med den dårligste hårdag længe