kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

12.8.06

Susling funderer over.....

Utroskab! Ja, altså íkke fordi jeg lige er i stødet til dét eller på nogen måde har lyst til det.......forøvrigt har dem, der har lagt op til mig på de seneste mange år, været unge drenge i '20'erne.....Say what?! Så har man så nået den alder, hvor man er blevet en eller anden ung guts lumre fantasi..........Gider jeg sgu' da ikke.....gider i det hele taget ikke andre end My Guy.....han er så god at kysse på, nemlig..... Men jeg har selvfølgelig en pointe............Alle de skilsmisser, der er i omgangskredsen lige nu - har lige hørt om endnu en - sætter jo tanker i gang.....Altså: Svoger fortalte forleden dag, at han aldrig i de 18 år han og konen har været sammen, har været hende utro.....ikke engang et lille kys.........Manden ser altså ret godt ud, er meget snakkende og meget charmerende. Kort sagt lidt af en fangst.........Man kan sige, at det selvfølgelig er prisværdigt, at han har været så loyal.....bestemt, afgjort.........Ville da hade, hvis My Guy pludselig hellere ville ha' en anden kvinde end mig.......Men jeg tror, at utroskab/smutteren også har sine gode sider..........I vores moderne tider er vi jo som regel sammen af lyst......ikke på grund af gensidige forpligtigelser.....det er ren følelse, der holder os sammen......Forsvinder følelsen/gløden, ja så kan vi jo bare starte forfra med en ny......Serielle parforhold er vist buzzwordet, så vidt jeg er underrettet...........Nå, men sådan en smutter kan jo faktisk betyde flere ting: Man får prøvet af, om man reelt har valgt den hjemmelige sengekammerat til, fordi man vil og fordi han/hun er den bedste og så er det i øvrigt i mine øjne også lidt udtryk for, at man er i live........som selvstændigt individ. Jeg snakker selvfølgelig ikke systematisk utroskab på Dr. Jekyll/Mr. Hyde-måden. Det kan bare være en lille flirt med en anden......ikke noget stort...........

Jeg tror personligt, at det er meget vigtigt, at vælge hinanden til fra tid til anden........At man gør status og så siger: Du sgu stadig den bedste........kan ikke leve uden dig, din krop, din måde at kysse på, din humor, vores sex...........Du er min og jeg elsker dig! Jeg vil dig, fordi du er dig!

Det kan en lille smutter være med til........En lille smutter kan også åbne øjnene hos den anden, som måske er blevet liiiiidt for sat og synes partneren er en selvfølgelighed.......En lille smutter kan være med til, at modparten indser, at hov......her skal man vist lige oppe sig, hvis man stadig vil hinanden................eller man opdager, at hov....vi vil ikke hinanden.......INGEN LEVER LYKKELIGT TIL DERES DAGES ENDE......MEN MAN KAN ARBEJDE PÅ AT KOMME TIL DET..........og set i det lys er utroskab ikke så farligt...........Men det kan jo være I andre har en anden mening?

2 Comments:

At 13/8/06 12:35, Blogger Lizelotte said...

Hvad er utroskab så egentlig i din optik? Har tit tænkt på, hvor den starter... er det når man begynder at slå lidt smut med øjnene til en anden - er det de intime mails, hvor man siger lidt for meget men alligevel ingenting - er det et kys på den mørke del af dansegulvet til julefrokosten - eller er det først den fuldbyrdede "akt" som er utroskab?

Er ikke i tvivl om, at utroskab i hjertet er farligere end selv den svedigste udenomssex... (ikke at jeg personligt har hang til nogen af delene pt :-) ....

 
At 13/8/06 12:57, Blogger susling said...

Utroskab er vel dybest set et forrædderi mod den andens tillid.....synes så ikke flirt lige hører ind under det. Herregud, hvis nogen synes min mand er lækker, bliver jeg da bare glad...de flirtende skal så bare anerkende, at jeg også lige er her...bliver nok lidt for tykt, hvis jeg skal være vidne til deciderede håndgribeligheder.....Min erfaring med utroskab er, at det kan opstå, hvis man pludselig ikke er tæt på hinanden, glemmer hinanden og glemmer at passe på den kærlighed man har..så kan man hurtigt blive skubbet i en andens arme..Personligt har jeg det sådan, at vi ikke ejer hinanden - My Guy og mig. Vi er to selvstændige væsner, der har valgt at være sammen, fordi vi så godt kan li' hinandens selskab, måde at se verden på, kroppe, humor osv.Når vi har det sådan, ville jeg føle det som et tillidsbrud, hvis han pludselig hang
ud med en anden end mig og mentalt gav hende den tillid, som egentlig var min.Utroskab starter vel egentlig der. Og svedig sex...ja, hvor sprutten går ind, sætter hjernen ud.. Og herregud også for det..Min pointe var, at den slags nogle gange kan være en øjenåbner...og at sådan en øjenåbner kan være nødvendig fra tid til anden...Især i Svogers tilfælde...for hvor har al den loyalitet bragt ham....Jeg tror han ville ha' haft godt af lidt udenoms og Spassvigerinden forøvrigt også....Hun ville blive nødt til at indse, at hun ikke ejede ham og han ville have haft mere pondus....tror jeg nok...

 

Send en kommentar

<< Home