kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

2.8.06

Suslings quest for voksenheden II

Jamen over 40=voksen, må se det i øjenene.......samler fremover på voksentegn. Første bud (på listeform selvfølgelig!) Og advarsel......kvindehejs på vej.....!

Tegn på voksenskab:
  1. Går op i sengetøj....gør jeg....seriøst.....er så lækkert...er p.t. indehaver af 2 nye sæt....(dvs. 4 ialt man er jo et par)
  2. fik dem til gengæld aldeles "günstig"- som enhver ægte hausfrau ville sige.....
  3. er konstaterert i meget tidlig overgangsalder. Den tygger jeg stadig på....en bitter pille at sluge.......men har endnu ingen rigtige tegn og Svigermor siger, at man bliver så glad bagefter.....den tygger jeg så også på
  4. er indehaver af Mastercart, kassekredit og diverse kontokort. Det er sgu da voksent...eller noget
  5. har momentane rengøringsflip.......meget, meget meget voksent at ha' et rent hjem....er f.eks. hysterisk med vaskepulver, lokumsrens og Limelight...kan ikke leve uden
  6. dyrker sex på ægteskabsmåden med den samme mand......simpelthen kodylt voksent
  7. har politiske holdninger og forsøger så vidt muligt at gøre dem til handling.......kan det blive mere voksent?......man ku' jo blive halshugget, brændt, stalket, bombet, skudt, anholdt for den slags i andre lande.....
  8. er indehaver af flere par højhælede sko, støvler og sandaler og kan gå med dem uden at se forfjamsket ud.........need I say more
  9. håndterer teenage- og præpuperbel-problemer i stiv arm...........stik den.....så voksent på Trine Byld-måden........
  10. kommer aldrig mere til posefester, men til gengæld parmiddage en masse...........medbringer så udelukkende et par gode flasker vin og en værtindegave.....Så voksent.....

1 Comments:

At 2/8/06 23:48, Anonymous Anonym said...

Jeg blev enig med mig selv i sidste uge at det var voksent at jeg hellere ville ha en øl end en is da vi stod i kiosken.. gælder det?

I følge din liste så var jeg voksen for næsten 10 år siden (pkt 6; 8; 10).. og har så haft tilbage fald på 6´eren og 10´eren siden.

(men jeg føler mig nu heller ikke hverken 100% voksen eller 100% barn længere, og det selvom jeg går ind i "sidst i 30´erne" i næste uge.)

 

Send en kommentar

<< Home