kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

9.8.06

Susling er tilbage på banen....

...for hun gider ikke mere pis. Hun tør nemlig godt stille sig op og overtage legen. Hun tør godt give fingeren til "skal vi ikke lave lidt kaffe og godt nok danskeren". Selv uden sofa-bord og med Veterancruisern tør hun være voksen. Skråt op og til højre med, hvad der er rigtigt. Skråt op og til venstre med den rigtige ansøgning og det rigtige cv. For der sidder faktisk nogen derude, der godt gider sådan en som mig - en der kan og tør mere end de fleste. En dag bliver den danske forsigtighed, danskernes død og det er ikke engang sikkert de selv ved, hvad der ramte dem......De lykkelige danskere......

Susling tilbage på banen

4 Comments:

At 9/8/06 15:49, Anonymous Anonym said...

Gisp - det lyder spændende Susling - jeg gider dig godt - ærgerligt at jeg ikke har et job til dig.

 
At 9/8/06 16:19, Blogger susling said...

tak du...lå lige nede i kælderen og summede og det blev sgu for kedeligt...har ikke temperamentet til det..og så har jeg ringet på nogle jobs.....som vil ha' en generalist som mig....og vi grinede da vi snakkede..grinede jeg mener...seriøst job og sådan.....det er jo det jeg leder efter: nogle der kan grine og se fidusen i, at jeg netop er generalist og hamrende dedikeret til det jeg laver...synes lissom jobs'ne begynder at være der og så er det kun et spørgsmål om tid og så ja...så bliver jeg glad, for så er det ikke mig, der er et problem.....gider jeg jo ikke at være, vel....

 
At 9/8/06 16:51, Anonymous Anonym said...

Uden humor intet job - man skal kunne grine, mens man er på job, ellers er det ikke til at holde ud - og et godt grin sammmen, løser mange konflikter.

Det lysner Susling, det kan jeg mærke :-)

 
At 9/8/06 21:59, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

Hej Susling du aner ikke hvor meget ret du har, tror helt sikkert også at danskernes selvtilstrækkelighed og magelighed bliver deres død. Ud med sofabord, platter og væg-til-vægtæpper. Og ind med retten til at være anderledes uden at være "søgt" speciel hvis du forstår. I know you understand. Flinkonella

 

Send en kommentar

<< Home