kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

10.9.06

Susling om at elske

Det er sgu' et stort ord: at elske. Men når den her følelse gennemrisler mig og jeg bare har lyst til at kramme, knusse, kysse, kæle, kærligt drille, nappe, nusse. Gøre noget rigtig godt for en anden. Eller bare stå helt stille og mærke, hvordan ømheden vælter ind over mig....bare fordi jeg er så heldig, at have nogen jeg elsker.......når det sker, bliver jeg slået med ærefrygt.....med en stor svulmende følelse, der er meget større end mig, som rækker ud over mig...............

Der er de her øjeblikke, hvor ungerne sover og man lige lister ind lige så stille, for at se om de har det godt....og for lige at fodre kærligheden.....Det er de blide morgener, hvor ungerne står nattevarme op, lettere fortumlede og med morgenhår......Det er de her øjeblikke, hvor deres fødder stikker ud under dynen og jeg undrende kan se, at den lille str. 21 er blevet til en str. 39...
Det er, når Skumfidusen diskret og i et øjebliks spontanitet viser de fine nye trusser hun har købt, fordi hun skal ud og sove hos en, som vistnok er ved at blive vores svigersøn(!!!!!!!!!!) og den borer vi så ikke mere i - han virker ok))Det er, når Sønnike siger noget rigtig sjovt og jeg ser på hans fine kyssebløde kinder og får lyst til at nappe ham i kinden.

Det er i det øjeblik, jeg slår øjnene op og ser lige ind i My Guy's blå øjne. Det er de øjeblikke, hvor han lægger armen fast om mig i søvne. Eller er faldet i søvn på sofaen med en avis i hånden. Eller når jeg ser ham sammen med sine venner. Eller når han kører bil.....

Det er de øjeblikke, hvor møgkattene ligger i en klump oven i hinanden eller sidder og venter på mig ude ved døren, når jeg kommer hjem. Eller giver mig et kærligt hilsepuf med panden......

Så synes jeg faktisk, at jeg er heldig..........rigtig heldig.............Det er sgu da også noget......

1 Comments:

At 10/9/06 23:04, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

tja, kender fornemmelsen, specielt mht. at køre bil. Synes simpelthen charmetrolden er ekstra dejlig når han sidder med en smøg i munden og manøvrerer den store Toyota.

 

Send en kommentar

<< Home