kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

15.9.06

Susling som sexling.....

eller.......vist mere mine unger........hei.......stop lige det her hjul......ikke..stop...og så nej.....hø,hø, hø.......sgu lidt sjovt.........de bliver så store.........:

Scene: Aftensmad

Spise, spise, spise. Pludselig siger Sønnike: Kender I Kama Sutra?
Os: Øøh......
Sønnike: Ja for hjemme hos Viktor har de Kama Sutra......han viste os den i dag.

Os: OH øh........
My Guy: Var det med de fine tegninger med indiske mennesker? (Grafikeren fornægter sig aldrig!)
Sønnike: Njarjjj...det var med rigtige billeder.........
Susling: Nå eh, hvad synes du?
Sønnike: Var ...øh....meget pænt...
Susling: Pænt?
Sønnike: Ja...øøøøøøeeeeh...meget interessant...
Susling: Nåeh....hvem fandt på det?
Sønnike: Victor.....Han ser tit i den....
Susling: EEEhhh...nå ehh
Sønnike: De andre ku' godt li' det....
Susling: Og dig..hvad med dig?.....
Sønnike: Sagde jeg godt ku' li' det......der var også nogle meget pæne billeder og de gjorde nogle meget skøre ting.......
Susling: Øøeeeeeeehhh....
Sønnike: Ja, jeg sku' jeg jo lissom sige, at jeg synes det var pænt...ikk', det er jo det man siger.........
Susling: Jaaaaaaeeeeeeh..........
Sønnike: Viktors mor har også mange billeder hængende af nøgne mennesker...........
My Guy: Du mener.........kunstbilleder?
Sønnike: Ja, ja........nå, jeg har spist færdig.......går ind og spiller...........
Os: ..........eeeeeeeehhhhhhh...ok!

(Spiller hvaaaaaad...........ok så World of Warcraft.........)

3 Comments:

At 15/9/06 22:07, Anonymous Anonym said...

hahaha - arghh... GODT mine børn er små!!!

 
At 15/9/06 23:05, Blogger susling said...

He, he...vent bare......eddermanneme kam til håret......men stiv arm og...stiv....øj.....nå ja upper lip....

 
At 16/9/06 16:13, Blogger Lizelotte said...

HEHEHE - men fedt de bare snakker om det hjemme hos jer, ikke...

*GG* Jeg nåede at TÆNKE "Spiller HVAD?" inden jeg læste den sidste linie...

 

Send en kommentar

<< Home